Powered By Blogger

måndag 3 oktober 2011

Nykomling som födde svordomar och frustration

Eftersom jag mestadels har dejtat John Blund hela dagen så har jag först nu orkat prova och plåta. Innehållet i paketet som uppenbarade sig här i morse. Fast shit vad svårt det var att kombinera de båda aktiviteterna på egen hand… Så efter en hel hop av oskarpa och knepiga bilder, ett antal svordomar och slutligen frustration så fick det helt enkelt bli en sådan här stendött menlös bild:


På Heaters merino leggings, dark grey mel. Men jag utlovar dock bättre bilder på dem i någonslags kombosammanhang inom en snar framtid. Så snart det tar att bli av med den här jävla febern med tillhörande skräpmående som jag har dragit på mig. Och är anledningen bakom att jag mestadels har legat parkerad i sängen i dag också… :o( Fast nu ska jag skärpa upp mig och istället inta spisen för att svänga ihop en stor laddning fiskpudding… Peace and out!

8 kommentarer:

  1. Hihi - på väg mot leggingsberoende ;) Du kommer att älska dem tror jag!
    Kram och bort m febern!

    SvaraRadera
  2. Jeg holder med Frösötös - du kommer til at elske dem!
    God bedring ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar mina...så mjuka och sköna men för mina 173 cm är de aningen korta. Jag drar en 1:a på nederdelar och skulle behöva ett längre par men då blir de väl för rymliga suck..

    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  4. De ser superfina ut, ska bli kul att få se dem på... När du piggnat till såklart!
    Krya på dig! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag tror också du kommer att gilla leggingsen. Dina nya skor och dessa kan aldrig bli fel. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har aldrig provat men är nyfiken på att se hur det skulle se ut på mig...
    Väntar på dina bilder :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag älskar mina i powder och grey! Jag är en riktig leggingstjej! Du kommer älska :)

    SvaraRadera
  8. Har aldrig testat de där leggingsen - men säkert ursnygga på dig! Krya på dig nu!

    Kram

    SvaraRadera