Powered By Blogger

onsdag 26 oktober 2011

Kanonauktion till helgen, men mailstrul nu

Det kommer att bli en kanonauktion för katterna här! För vilka fina saker ni har hört av er med och vill skänka, jag är så sjukt glad. Och helt överväldigad av er respons. Tusen tusen tack!!!
Planen är att dra igång auktionen här till helgen. Jag skulle mailat er som har hört av er under dagen, men tyvärr har jag uppkopplingsstrul till just den enheten här för tillfället, så tyvärr kommer det att dröja till imorgon. Så ni vet. Gonatt & Kram!

5 kommentarer:

  1. Inte på topp men ska försöka hålla ett vakande öga på dina auktioner till helgen! Lilla Elvira är den sötaste o lustigaste lilla kisse, hon är min bestevän utan krussiduller! Bara finns o är med sina knasiga infall..´helt underbar!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie: hoppas du mår bättre snart… tänker på dig! Du är alltid välkommen att plinga när du vill och orkar, hoppas du vet det! Låter som att din Elvira och min Muffin är väldigt lika, i alla fall på mattefronten. Underbara är ordet! Massa Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Behöver din mailadress snäckan, jag skickar bild till dig imorgon efter jobb ,,ok:) kram kram..

    SvaraRadera
  4. Too di Boo: min mailadress är: oddjosanne@gmail.com. Kram!

    Annelie: :o) Kram igen!

    SvaraRadera