Powered By Blogger

torsdag 27 oktober 2011

Så har då jag egentligen betalt dem själv?

Några har undrat hur det gick med mitt projekt ”hårdfjäska för mr Make i hopp om att kunna tigga till sig de nyfunna drömpjuxen från Dkode”. Det gick exakt så här:


Som i att de visst råkade flytta in här igår. Via en stor svart Ups-bil (med snygg förare). Oppps liksom… Ja inte för Ups-snubben då utan för de grymcoola dojjorna…
Fast han, mr Make alltså, är långt ifrån så lättlurat godtrogen som det kanske kan verka. För jag hade nog kunnat lisma mig hela vägen till månen och tillbaka utan att han hade nappat, eller fattat… eller ens märkt att jag var ute på rymdfärd…

Så jag lade helt enkelt sanningen på bordet; att jag sååå mycket ville ha dem men ju inte kunde klicka hem dem eftersom jag har köpstopp. Fast om han klickade och betalade och jag sedan kontrade med att stå för snudd på hela hyran den här månaden så var ju inga löften brutna men däremot ett par coola pjux ”vunna” Vilket han också tycker att de är, coola, så därför fick historien den här slutet. Ett ganska tantlogiskt slut, om jag får säga det själv…

Så har då jag egentligen betalt dem själv eller har mr Make stått för kosingen som det krävdes för att få hem dem?... Det egentliga svaret på det väljer jag att dölja i censurens namn… ;o) Hoppas ni har en bra dag därute. Take care. Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Spela roll vem som betalt!!! Skitsnygga är dom och du får gärna visa hur dom ser ut på fossingarna också:) kram

    SvaraRadera
  2. hahha, mycket fiffigt! :)/ Madeleine

    SvaraRadera
  3. :D säger som Linda - spelar roll och jättegärna en provningsbild på snyggingarena!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hehe, inte mer än rätt att du fick klickat hem de as-snygga dojjorna. Sen har ju även mr make glädje av dem, för du lär ju inte vara lite het när du stolpar omkring i de coola bootsen.

    Ha en skön dag

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne! Jag hamnade här mest av en slump för några månader sen, och brukar kika in ibland. Kollade gamla inlägg bl.a fantastiska bilder i svartvitt. Som du tagit för länge sen.(är själv fotograf) Kan inte låta bli att undra vad som hände under resans gång fram till dags dato. Känns så sorgligt att se dessa vackra bilder kontra bilder nu, tagna på bl.a en offentlig toalett av dig. Du är dessutom journalist har jag förstått. Missförstå mig rätt, men det känns som om Du har kunskaper och egenskaper som du borde använda på ett bättre sätt. Mvh Malin

    SvaraRadera
  6. Skitcoola som sagt.
    Äsch kan vi inte säga att du fick dem som betalning av hushållsnära tjänster - av nåt slag ;)

    Anonym: Vet att du inte tilltalar mig men jag tar mig friheten att kommentera ändå.
    Livet är för de flesta av oss fyllt av andra saker, uppgångar och nedgångar och man har rätt att sänka sin ambitionsnivå emellanåt.
    Speciellt i sin egen blogg.

    SvaraRadera
  7. Till Malin
    varför måste det alltid vara så att vi inte bara kan få vara som vi vill vara oavsett vad vi har för kunskaper. Så förbaskat viktigt att bara få släppa allt och va, om det så är på en offentlig toalett!!
    fortsätt Josanne, alla dina foton är ok, oavsett var du befinner dig.
    Kram från Lina i Hallaryd

    SvaraRadera
  8. Håller med Lina!

    Och grattis till skorna förresten :-D
    kram

    SvaraRadera