Powered By Blogger

måndag 3 oktober 2011

Världspremiär i paketleverans vid dörren

Jag har varit med om en premiär så här på morgonkvisten. För det är första gången i världshistorien som det har funkat med paketleverans till min dörr. Tidigare försök har slutat med att leverantören, DHL ibland, Schenker vid andra tillfällen, inte har hittat mig, åkt iväg igen och sedan har det tagit någon dag innan jag har kunnat lösa ut sändningen på något utlämningsställe. Nu äntligen fattade de att de skulle ringa vid ankomsten eftersom det är omöjligt att ta sig in i vårt Fort Knox. Och ett sådant stort ögonblick måste ju förevigas med en bild:


Jag kan avslöja så mycket som att paketet har Odd Molly-butiken i Stockholm som avsändare, men exakt vad det innehåller får ni veta när jag har provat och plåtat. Som blir någon gång lite senare under dagen. Take care och Kram på er till dess!

5 kommentarer:

  1. Spännande att se vad de har skickat.
    Ja det är ju en fördel med att bo i villa; man har en söt, ung brevbärare så man springer ut så fort bilen syns till ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till första hemleveransen :-)
    Kram

    SvaraRadera