Powered By Blogger

tisdag 18 oktober 2011

Jag vill ha en utlottning – någon som vill sponsra?

Utlottningar är riktigt kul. Och eftersom det var ett tag sedan jag hade någon nu så började jag spåna lite på det igår. Men stötte ganska snabbt på patrull… för jag har inget vettigt att lotta ut… Har ju prackat på er saker som jag har haft i gömmorna tidigare men nu skulle jag vilja lotta ut något nytt och fint istället…

Men eftersom nya fina saker lyser ordentligt med sin frånvaro här och att jag i arbetslöshetens namn inte heller har råd att shoppa något för egna pengar så tänkte jag göra ett försök, att för första gången i mitt liv ragga sponsorer. Men novis på området, och dessutom ganska blyg och försynt, så drar jag mig för att kontakta någon och tigga vinster. Så då tänkte jag istället göra som så här:
 


Det skadar ju inte att försöka i alla fall… ;o) Så om någon därute känner att ni skulle vilja utbyta någonslags utlottningsattiralj mot länkar och därmed reklam så blir jag kanonglad för mail med förslag till oddjosanne@gmail.com.

Hur brukar ni som har sponsrade utlottningar göra? Får ni erbjudanden av företag eller frågar ni själva?... Kram från en nyfiken tant i ett regntätt Skåne.

7 kommentarer:

  1. Hej Josanne!

    Vore jag ett företag eller hade jag ett snarare så skulle jag sponsra dig på studs, men jag anar att en av mina predikningar inte skulle skapa rusning till en utlottning.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Tänk på att ha ett motkrav av de som är med i tävlingen - så slipper du få lotteriinspektionen flåsande i nacken.

    Fnissar åt Evas bidrag <3

    Jag har använt de kontakter jag haft, skickat intresseförfrågningar inför julkalendrar och årsfirande. Resterande med div. småutlottningar är "eget material" så att säga. (som jag har just nu tex med utmaning - där plockar jag ihop en fin goodiebag själv av sånt som trillat in till mig men som är mitt.)

    SvaraRadera
  3. Hallojsan..jag får förfrågningar från olika företag, jag väljser ut det som passar mig o min blogg !! Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Jag har några små saker som jag hade tänkt lotta ut men det blir ju inte nu när jag lagt ner bloggen. Om du vill kan du ta dem.
    Är man sponsor då? =)

    SvaraRadera
  5. Eva: haha… säg inte det, att det inte skapat rusning, en hel del skulle behöva det, inklusive jag själv troligast… för att bli en bättre människa… Kram!

    Bina: ja jag har hört det att man ska ha en fråga eller något för att slippa de snokarna… :o) Ja du är en av dem som har så schyssta utlottningar jämt… kanske ska ta mod till mig och skicka ut intresseförfrågningar… Tack och Kram!

    Anette: vad kul, och vilken lyx! Har jag aldrig varit med om… jo en gång men det var en sak som jag inte ville lotta ut… typiskt :o) Kram!

    Helen: haha… absolut spons, vi kanske kan lotta ut tillsammans? Har skullat ringa dig men kaos och skit här… :o( Ska till AF i em men kanske höras när jag är hemmam därifrån igen?... Kram!

    SvaraRadera
  6. Ea - jag skulle lätt tävla om vinsten var en personlig predikan ;)
    Kram på er !

    SvaraRadera