Powered By Blogger

onsdag 19 oktober 2011

Till salu – 6 Odd Molly och ett par Primeboots

Jag hade egentligen plockat fram fler, men så satte tvivlen in och ett par av de Mollysar jag hade tänkt sälja åkte tillbaka till garderobens trygga men ack så kaosartade vrå. Så innan jag hinner ångra mig ännu mer så kastar jag ut dessa:



















1. Haystack blouse, dark pink Storlek 3. Från denna höstens kollektion. Använd vid ett par tillfällen men i väldigt bra skick. Tags finns och skickas med. Nypris 999:- Pris 600:- = SÅLD
2. Contrast dot wrap, grey Storlek 3. Från denna höstens kollektion. Använd vid ett enda tillfälle så i kanonskick. Tags finns och skickas med. Nypris 1500:- Pris 1200:- = SÅLD 
 
3. Lila X-stich från äldre kollektion med broderad logga som det står odd molly i på vänstra överarmen. Storlek 2. Använd men i fint skick. Pris 650:- = SÅLD



















4. Lila stickad kofta i storlek 2. 100% bomull. Något ljusare i färgen än vad det ser ut här. Den broderad loggan på detaljbilden sitter på vänster överarm. Använd men i bra skick. Pris 750:-

5. Amerind dress, svart och rosaröd. Storlek 2. Köpt begagnad i fint skick och har bara blivit använd av mig under ett par timmar. Pris 1000:-


 
6. Tri knit scarf, almost black. Använd en enda gång. Tags finns och skickas med. Jag köpte den från webbutik i Danmark för det dubbla mot vad jag säljer den för. Pris 1450:- = SÅLD



7. Primeboots i den ljusa lägre varianten, jag tror färgen heter linen. Storlek 39. Aldrig använda av mig men köpta begagnade. I fint skick men det finns lite svarta streck på dem nertill som ni kanske ser. Och som mycket möjligt går att tvätta bort. Men därav det billiga priset. Nypris 3200:- Pris 1300:-

Jag brukar vilja att ni skriver en kommentar först och sedan mailar, så alla ska kunna se vem som var först om flera stycken är intresserade av samma plagg men eftersom jag vet att en del inte kan kommentera här just nu så funkar det om ni bara mailar mig på oddjosanne@gmail.com.

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55 kronor. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem. Hör bara av er om ni undrar något mer eller vill se fler bilder så fixar jag det imorgon förmiddag när ljuset förhoppningsvis är lite bättre.

Jag är inte omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. Kram!

6 kommentarer:

  1. Hej Fina Josanne,
    Jag vill jättegärna köpa din lilla x-stich om jag får det. Mailar dig också!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ser att jag inte är först men jag vill också köpa x-stitch ifall Odd Molly-holic ångrar sig.

    Annika Nyström

    SvaraRadera
  3. Jag med! Om de andra två mot förmodan skulle ångra sig...
    /Lillis goes odd

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill bara säga godmorgon vännen!! Solen skiner o livet kommer i sakta mak tillbaka.
    Ha en fin dag o njut av solen!!(för du har väl sol?!)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. X-stitchen gick till en tjej som var snabbast på mailen... Hoppas ni andra får tag på den någonannanstans. Kram!

    Annelie: skönt att höra! Vad glad jag blir. Tänker en massa på dig! Plingas någon dag snart. Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej,

    jag har mejlat en förfrågan om 1:an och 2:an.

    Mvh Linda

    SvaraRadera