Powered By Blogger

söndag 9 oktober 2011

Dags att ta igen & lite djurbilder på köpet

Idag mår jag bättre och då kommer tankarna direkt på att ta igen allt jag har missat de senaste dagarna. Och nu pratar vi inte roliga äventyr på vift utan städ och fix i hemmet. Så kul är jag. :o). Fast först ska jag faktiskt ta itu med att svara på en massa kommentarer här. Och gå igenom och försöka svara på så många mail jag bara orkar. Har en hel uppsjö av dem, inte minst sedan jag hittade ett helt gäng som helt oförklarligt hade hoppat in i skräpkorgen… :o( Det lär ta en stund… men vi ses igen lite senare om ni känner för det.
Och bara för att det här inlägget inte ska bli utan bilder så får ni en liten sprillans nytagen djurkavalkad på köpet.
En Muffin som nu, eller i fredags för att vara korrekt, har uppnått åldern av 5 månader och en Ajax hund som propsade på att också få vara med här… Kram!
















2 kommentarer:

  1. Mmmmm sååå söta - jag längtar verkligen efter att "ha" katt igen! Jag har haft ett vansinnesryck här på morgonen: tvättat 4 maskiner, burit ner 2 korgar+en tunna med ved + resväskor och extratäcken i källaren, rensat och städat lite i källarförrådet och dammsugit hela lägenheten. Jag blir nästan rädd haha.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötös: haha… du måste ju ha gått upp mitt i natten för att hinna med allt det där. Fast jag är imponerad! Själv fick jag nada gjort… men det tänkte jag ta igen i helgen som kommer... Kram!

    SvaraRadera