Powered By Blogger

måndag 3 oktober 2011

Till Salu: 5 Mollysar – till att börja med

Jag har samlat ihop en hel del Mollysar till salu. Men när jag skulle dokumentera alla nu ikväll så dog batteriet i Iphonen. Vilket jag borde ha fattat med bara 5 procent batteri kvar, men jag skyller min nollkoll på feberhjärna… I alla fall så hann jag bara med två plagg, som dessutom blev bildmässigt kass…

Men jag kastar ut dem i alla fall, innan jag hinner ångra mig… Och därtill stoppar jag även in tre plagg till som jag haft till försäljning tidigare, men nu med sänkta priser. Resten kommer imorgon. Hoppas jag... Men först ut blir dessa:


1. Yarnbard cardigan, pink storlek 2. Koftan är handstickad i 100% bomull. Supermjukt garn så den är kanonskön att ha på sig. Från vårkollektionen 2009. Sparsamt använd eftersom den tyvärr mest har blivit hängande. Pris 850:- = SÅLD



















2. Yarnbard cardigan, yellow, storlek 3. Samma som den ovan fast gul. Köpt på Freeport i Kungsbacka för 1536:-. Den är oanvänd, bara provad. Tags finns och skickas med. Pris 650:-



















3. Odd Molly kofta från äldre kollektion. Färgen är chalk/ svagt ljusgrå. 80% lammull och 20% nylon. Köpt begagnad i kanonbra skick, endast använd 1-2 gånger av mig. Pris 1150:-



















4. Euphorbia tunic, turquoise, i storlek 2. Från vårkollektionen 2011. Den var svår att få tag på i just denna färgen. Den är använd vid ett par tillfällen men i superfint skick. Tags finns och skickas med. Nypris: 1699:- Pris 800:-



















5. Prairie strap dress, dark powder, storlek 3. Något liten i storlek. Nyligen köpt av en Mollysyster men hur snygg jag än tycker att den är så passar färgen inte alls på mig. Pris 750:-

Om du är intresserad av något så lämna en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55:-, som Posten tar för rek. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum.

Undrar ni något mer om eller vill se fler bilder så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag bara kan. Kram, Kärlek och Hej då för nu!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har du kvar den rosa koftan? I så fall är jag jätteintresserad av den!
    Anne i Karlstad

    SvaraRadera
  2. Anne: nej tyvärr inte, jag sålde den precis på Tradera. Kram!

    SvaraRadera