Powered By Blogger

lördag 15 oktober 2011

Närkamp med en underklänning för att ge svar

Jag fick två frågor om A-one silk camisole underklänningen efter att jag hade med den på bild här tidigare i veckan. Dels hur den gröna är färgmässigt, i verkligheten jämfört med produktbilden och dels hur de är i storlek. Så jag gick lite bättre i närkamp med dem igår för att kunna svara på det…
Den militärgröna är inte riktigt lika mörkgrön irl som produktbilden ger sken av.


Här tyvärr något färgad av lysrören så ni får försöka tänka bort det gula, annars visar den färgen ganska autentiskt. Om ni frågar efter min åsikt så tycker jag att färgen är bra mycket snyggare i verkligheten, mycket klarare i färgen, och fräschare liksom… Och jag älskar den lila färgen i mönstret...
När det kommer till storleksfrågan så är ju det bästa sättet att kunna svara på den genom att prova. Så det gjorde jag, men eftersom den gröna bara fanns framme  ien ministorlek så fick det bli den vita varianten som åkte på istället:
 


















Och jag skulle säga att den är normal i storlek, precis som sina föregångare i form och size. Jag har ett gäng riktigt gamla, som jag har 2 i, och det är det i den jag provar här också. Alltså inte lika knastajt över byten som rock-a-fellow… Är det något mer ni undrar så bara hojta så ska jag försöka svara så gott jag kan…

När jag ändå var i provartagen så var det ju lika bra att fortsätta med lite fler Mollysar, så jag dyker upp här igen med dem lite senare idag.
Hoppas ni får en riktigt bra lördag, Var rädda om er därute. Kram på er för nu!

3 kommentarer:

  1. Den ljusa underklänningen var så fin. Lite habegär där...men inte ska jag inte...:-D

    Kramar och ha finaste dagen! Har lust att kidnappa dig med bilen i dag..:-D
    men vi får planera in nåt.
    <3

    SvaraRadera
  2. Lingon: ja den är skitfin så lite habegär här också… men eftersom jag har köpstopp så hamnade den på saker jag kanske ska klicka när det blir rea istället… Ja jag har gjort en sådan lista… :o)
    Absolut att vi planerar in en stugbesök, snart! För det hade varit sååå skoj! Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för hjälpen - den gröna ser fin ut. Gillar verkligen a-one camisoles så det blir nog en grön när utrymme finns...
    kram

    SvaraRadera