Powered By Blogger

onsdag 5 oktober 2011

Kan de räddas tillbaka till ett värdigt liv?

Eftersom jag har kommit igång lite i frågeland idag, tackar och bugar för era svar i förra inlägget!, så tänkte jag vara så skittrist att jag kastar ut en andra fråga också. Som handlar om något annat, nämligen det här störiga dilemmat…


… med sjalfransarna som tycks leva värsta röjjarlivet bakom min rygg… för jag har noll aning om hur de annars har lyckats bli så här fasansfullt nergångna… Så därför till frågan; är det någon som har koll på om de går att rädda tillbaka till ett värdigt liv och i så fall HUR då? Tack och hej för nu! Var rädda om er därute!

3 kommentarer:

  1. Funkar absolut - kika här hur jag räddar min väska när den gått ner sig :)

    http://everydaymolly.blogspot.com/2010/08/att-tvatta-en-bazaar-bag.html

    SvaraRadera
  2. Hrmm sist så slängde jag en sjal som blivit en trasselsudd i flytten så mig ska du inte lyssna på! Kikar bara in för att säga hej och tack för svaret på min lilla undran om primebootsen och att det tipset jag fick i skoaffären var Delicate Gel Cream. FInns hos Nilson shoes. Om det är bra eller inte vet jag inte än :) Kram

    SvaraRadera
  3. Bina: tusen tusen tack!!! Jag har inte hunnit kolla in hos dig än men det blir lätt ett projekt att ta tag i under helgen. Kram!

    Odd me: tack söta för tips, då ska jag se om jag kan hitta samma. Kram!

    SvaraRadera