Powered By Blogger

onsdag 19 oktober 2011

Såg, blev vrålglad och vill kasta länken vidare till er

Att ha köpstopp innebär inte att man måste blunda. Och inte heller att man inte kan tipsa andra om superfina saker man hittar på nätet, eller hur?... Vi kan i alla fall låtsas att det är så för jag känner att jag så mycket vill lyfta fram en webshop jag hittade och blev lite kär i. Avanna. Bara spana in de här kassarna:

Foto: avanna.se

Är de lovely, eller vad?... Och det finns även så skitroliga linnen, bland annat med helt oemotståndliga cupcakes på, för att inte tala om världens coolaste babykläder. Nix, jag är inte det minsta sponsrad, jag bara såg, blev vrålglad och ville kasta länken vidare till er.
Nu har jag ju, som det tjatas friskt om här, köpstopp. Men när det upphävs i mitten av december. Då jäklar ska det klickas hej vilt… Tjolahopp! Kram för nu!

3 kommentarer:

  1. men tack! Vad gullig du är!

    Nu är det ju som så att jag inledde en bloggkamapnj igår att om man skriver om Avanna så får man en personlig 15%rabattkod...så vill du ha en eller frestar det ditt köpstopp då?
    ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har varit in och kikat. Ska nog slå till på en av tygpåsarna......
    Hoppas allt är bra och vilka fin bilder på Lingon i tidigare inlägg:) Kram

    SvaraRadera
  3. g&b: vad snällt av dig! får se om jag lyckas övertala maken att det behövs lite presenter till frugan... ;o) Annars kommer jag absolut att klicka hos dig i mitten av december. Kan ju alltid skriva om dig då igen... :o) För dina saker är verkligen superslurpiga! Kram!

    Linda: jag får hålla mig som sagt... men kanske lite bra eftersom hon har så mycket, svårt att välja... :o) Kram!

    SvaraRadera