Shit shit, det här var ju mindre smart... Att gå ut och festa som en tok och sova minimalt dagen innan en träff. Hur tänkte jag där liksom.
Inte ett skit uppenbarligen. Pucko! Så därför sitter jag här och försöker mota bakisheten med kaffe och resorb nu. Hitintills utan minsta resultat på bättring...
Inte ett skit uppenbarligen. Pucko! Så därför sitter jag här och försöker mota bakisheten med kaffe och resorb nu. Hitintills utan minsta resultat på bättring...
Min vita FoL som jag hade på mig är indränkt i rödvinsfläckar... Ångest och panik, hur får jag bort dem nu då? Hilfe, hilfe!... Fast jag hade i alla fall kul igår. Riktikgt kul. Kvällen bestod av en kombination av Von Benzo på hemmaplan och dejt med söta Helen och hennes man. Hoppas hon mår bättre... Och snart bär det alltså iväg på träff i Malmö med en massa lovely bruttor. Måste nog ta en snabbdusch, kanske jag piggnar till av det... Kram från puckobakistanten!



























