Powered By Blogger

fredag 4 mars 2011

Dagens – efter kapad frilla & ett hallelujamoment

Är på språng men jag kan ändå inte låta bli att hasta in och kasta av en dagens:



















Som ni kanske ser så har jag varit och kapat av en bra bit på frillan idag. Liiite väl kort framtill egentligen men det växer ju ut så fram till dess så låtsas jag att det är alldeles precis lagom.
Jag har även plockat hem mitt DeepFling-paket idag. Och det var ta mig tusan ett tvättäkta hallelujamoment när Mollyskapelsen som dolde sig innanför kartong, papper och plast tittade fram.
Hoppas hinna ta lite bilder att skylta med här idag men jag lovar inget... Kram!

6 kommentarer:

  1. Aaahhhhh har du fått väskan!! Visa!!!
    Ha det så bra i kväll darling:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Halsbandet är bara såååååååååååååååååååå snyggt!!!

    HA EN HÄRLIG HELG!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh jaaaa viiiiisa vaaaad duuuuu fiiiiick från Deepfling!! NUUUU!!
    Jag är nyfiken!!

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Like the hair short! :-) Bara att sätta i extensions annars ju. Hur enkelt och smidigt som helst. Love mine...Spännande att se vad det var i paketet...
    Önskar dig en supertrevlig helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Japp det är väskan som har anlänt. Invigde den idag så den kanske dyker upp på lite bilder från träffen. Men den är lätt värd ett eget inlägg så ett sådant utlovas i dagarna. Kramar!

    SvaraRadera