Powered By Blogger

torsdag 24 mars 2011

På varsin räls åt varsitt håll

Här far min kära vän och dagens utflyktskamrat Lingon iväg till sin lilla del av Skåne och nu är även jag på rälsen på väg till min. Det blev väldigt lite bilder knäppta från mitt håll idag, men den vackra damen på bilden har desto fler tror jag... Det blev dessutom bara en provning modell mindre men jag rafsar ihop vad jag har och kastar ut här senare ikväll eller imorgon. Tågkramar till dess!




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Snygg tjej!!! Och en gubbe som ser lite förvånad ut.... (-; KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken bra bild!!
    Ska bli roligt få se miniprovningen sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. DrMolly: inte bara förvånad, han garvade rätt friskt också... tyckte väl att vi var komplett galna, framför allt när Lingon tog upp kameran och började ta bilder på mig sen... Kul man kan glädja sina medmänniskor... ;o) Kram!

    Annelie: nu är provningen ute i verkligheten, fast det kanske du redan har sett. :o) Kram!

    SvaraRadera