Powered By Blogger

söndag 20 mars 2011

Dagens – fast inte...

Joråsåatt... den där känslan av att inte må så värst bakiskass hann i kapp mig här nu under eftermiddagen...
Tjolapphopp tjoladeckad. Eftersom mobilen befann sig på laddning under vovvenaden och dagens stass, något så spännande som grå wigwam och jeansleggings, åkte av fortare än snabbt när jag kom in igen så får den kommande illustrationen bli det närmaste jag of today man kan komma:


Minus kräkset för det har jag tack och lov sluppit undan. Har inte fixat att äta på hela dagen men nu tänker jag snart tvångskäka, tror liksom inte att det blir bättre av att skippa föda så matlagning är på gång. Jag vet att jag har mail och spörsmål från mitt frågestundsinlägg att besvara.
Men det får allt vänta till imorgon. För nu säger jag tack och hej Blogglandia för den här dagen, den här veckan. Men vi ses imorgon om ni vill. Kram & Gonatt!

7 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hoppas du hade kul för då är det ju värt det :)

    SvaraRadera
  2. Snuttan..imorgon är det bättre igen!! Försök o ät nu..
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Å hahaha - förlåt raring det är INTE ett elakt skratt. Hoppas du piggnar till av käket.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Usch, inget kul när det blir så där. Krya på dig och hoppas lite mat hjälper.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad du är en frisk fläkt i denna värld! Coolt med en kontrasternas tjej!:)

    SvaraRadera
  6. Då mår du som min man då, fast du hade förmodligen roligare i går;) Kram!

    SvaraRadera
  7. Tackar tackar för er omtanke. Det var inte bara bakishet, det var en tydligen en släng av förkylning också, och den gör sig ännu lite mer påmind idag. Kram!

    SvaraRadera