Powered By Blogger

fredag 25 mars 2011

En liten provning av Mollysar summer 2011

Här kommer den utlovade lilla provningen av Odd Mollysar summer 2011 som jag gjorde på AjaBaja igår. Jag gör det lika slappt som jag brukar genom att bara plita ner namnen på plaggen och så får ni istället fråga i kommentarsfältet ifall det är något speciellt ni undrar över, så svarar jag där så gott jag bara kan:


















Terrie tunic, chalk 1199:-



















Sundance dress, lite military 1199:-



















Sundance tank, chalk 999:-



















Crochet frill cardigan, mid apricot 2299:-


 Dipdye cardigan, vintage lite lilac 1499:-

Ett av plaggen blev faktiskt en blixtförälskelse, som därför fick åka med mig hem och ta plats i min Mollyrob. Och ja, suck och stön... jag kommer först att be er som vill gissa på vilket ni tror/ tycker innan jag avslöjar det. Sorry... men jag älskar ju gissningslekar som ni vet... :o) Ha en bra dag. Take care! Kram!

14 kommentarer:

  1. Fin provning - tack! Måste ha varit dipdye tunic som följde med hem, den är du verkligen jättefin i!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det bara MÅSTE vara dipdye cardigan för den var, ursäkta, as snygg på dig!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Dipdye cardigan!! Den var bara du!! Skitsnygg!!

    Jag har en crochet frill i apricot på väg från Deepfling....

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Tycker förstås du är ursnygg i allihop!! Hmm vad kan det vara..jo jag vet ju, hihi. Supersnygg är den!
    Gjorde misstaget sätta på mig glasögon i badrummet idag..jösses amalia!! Fick en smärre chock,haha. Funderade hur länge sedan tittade jag på mig själv egentligen, det var INTE kul!!
    Ha en härlig fredag! Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Säger som övriga.. Dipdyen var supersnygg på dig! Har den själv och förutom att den är snygg så är den så himla skön! Kram

    SvaraRadera
  6. Dip dye är som gjord för dig - superdupersnygg!
    Och nu fick jag ha-begär :-D
    Kram

    SvaraRadera
  7. Dip dye cardigan måste det vara eftersom det verkligen är ett plagg för en hippietant =)
    Här har det flyttat in en råååsa klänning idag. En som jag trodde jag var för mycket tant för att passa i, men vad f-n... =)

    SvaraRadera
  8. Tippar också dip dye - annars köper jag den till dig ;) Den satt hur fint som helst på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Gissar på en dipdye cardigan för den var skitfin på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag skulle också gissa på Dipdye som var svinläcker på dig och jag ser att alla andra också gissat så. Om det inte är den förstår du att du MÅSTE ha en va?

    Kram

    SvaraRadera
  11. Dipdye cardigan =). OM det är den skulle jag gärna se en bild med den oknuten. (Skulle själv gärna ha en) Ha en skön helg =)

    SvaraRadera
  12. Dipdye cardigan! Solklart! För den satt som en smäck på dig!

    Den enda som jag sett den på som den suttit riktigt supersnyggt på.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag tror som alla andra :) Den är på väg hem till mig också :) Kram

    SvaraRadera
  14. Oj, här var det ett enväldigt tyckande! Hmmm.... Rätt svar kommer i ett inlägg alldeles strax... Kram på er!

    SvaraRadera