Powered By Blogger

söndag 13 mars 2011

Och den som fick följa med hem igår är...

Juliet bag, vintage gold

Jag är komplett stenkär i min tasseltöverströdda Cleopatra bag. Och eftersom jag lider av sjukan ”har en vill ha fler” så har jag spanat lite på Julieten också. Och samtidigt insett att den är ganska svår att få tag på, så när den fanns i ett ynka exemplar i Odd Molly-butiken i Köpenhamn så kunde jag bara inte lämna kvar den där. Det gick liksom inte.
Två nya väskor på en dryg vecka, japp, det vilar helt klart komplett galenskap över det. Men så har jag aldrig förr ägt någon riktigt fin väska heller, så ska man kompensera det så varför inte göra det ordentligt... :o)
Jag återkommer med dagens och lite tankar om ett tag. Ha en bra kväll! Kram!

11 kommentarer:

  1. Den är sten-ccol. Funderade en stund på om det var den du köpte, borde ha fattat! Tänkte slå dig en pling i kväll, har du tid?! Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Den hade jag faktiskt inte ens tänkt på, fast du visade den.. Begreppet gillar en vill ha fler måste ju även gälla väskor!! Passar ju dig otroligt bra, förstår dig mycket väl!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi - spritt språngande underbart galet!

    Förstår att du köpte den - så du!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Den är verkligen du!
    Snygg väska!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha underbart. Jag var 100% säker på att det inte var väskan då jag visste om din Cleopatra. Denna är underbar denna med, ett lyckat köp måste jag säga.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Linda: det är bara att plinga gumman. This tant has no life... ;o) Kram!

    Annelie: ja jag är verkligen slav under det uttrycket... galenkärring an man nog också kalla det... ;o) Kram!

    Bina: tack söta! Och tack för din kommentar i mailen, den betyder Såååå mycket!!! Kram!

    Charlotte: tack fina! Ja den kändes som så mycket jag... :o) Så nu hoppas jag bara att jag kommer att bära upp den också... Kram!

    Hilde: ja eller hur, vilken tokdåre köper två väskor liksom... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Sundhetstecken kallar jag det! Väskor är ju underbara och svåra att stå emot. :)

    Snygg var det - ser framemot att se den på lite dagens-bilder sen.

    Kram.

    SvaraRadera
  8. supercool, passar dig perfekt!! Kul med Köpenhamn! Kram!

    SvaraRadera
  9. You go girl! Så skönt att du köper två mollyväskor, det ger mig mindre dåligt samvete för alla koftorna ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Coolt! Den passar dig utmärkt.
    Vadå två väskor? Kan man inte ha flera?
    ;)

    SvaraRadera
  11. My Molly Oddities: haha... gillar skarpt det där med sundhetstecken ;o) Den kommer jag att ha i bakhuvudet och plocka fram när den behövs för att ”förklara bort” köp så tack för den! Kram!

    Filippa: tacktack, ja jag hoppas ju att jag ska kunna bära upp denna cooling... :o) Kram!

    Oslotigern: haha... visst är det kanonbra att vi kan hjälpa varandra att slå bort det dåliga samvetet... :o) Kram!

    Helen: haha... klart man kan :o) Hojta när ni ska hit och bunkra by båt om ni vill ha sällskap. Kram!

    SvaraRadera