Powered By Blogger

onsdag 16 mars 2011

12 minuter – 12 bilder – från förmedling till hiss

Ibland när jag har tråkigt, eller bara känner för att fördriva tiden med något åt det lite kreativa hållet så kan jag få extrem lust att ta bilder. Idag var en sådan dag, för efter att ha häckat på Arbetsförmedlingen i en dryg (och riktigt seg) timme så for mobiltelefonen upp ur väskan, kameraläget studsade upp och så blev min promenad hemåt dokumenterad med en bild i minuten. 12 minuter tog det till jag stod i hissen på väg upp mot da lägenhet. De 12 bilderna kommer här:








































































































Det var allt jag hade att bjuda på för den här gången. Ha en bra kväll! Kramar!

8 kommentarer:

  1. Ha en fin kväll du med :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Va?! Har ni tulpaner utomhus hos er?! Här var det 11 minusgrader i morse:( Kram

    SvaraRadera
  3. Rikitigt längtar tillbaka till din lilla skitstad när jag ser bilderna. Får nog ta mig dit en dag helt enkelt. =)

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentarer fina ni! Och japp, vi har tulpaner här, kanske dags att flytta söderöver Linda... ;o) Och det är bara att hojta Helen, du vet var du har mig. :o) Kramar till er alla!

    SvaraRadera