Powered By Blogger

onsdag 30 mars 2011

1000 inlägg av svammel blir Utlottning

Det här är mitt inlägg nummer 1000 i den här bloggen. Ett tusen! Helt galet vad mycket svammel det blir. För att ge en smula tillbaka till er som orkar med mitt pladder så fick jag för mig att jag skulle ha en liten utlottning. Och vad passar då bättre än ännu flera ord. Fast den här gången inte av mig utan betydligt bättre formulerad text av andra. I bokform. Och det är en av dessa som ni kan vinna:


- Reporter erkänner Gravidchock, en roman av Belinda Olsson
- Casanovas kvinna, en sann historia om sexmissbruk av Åsa Hellberg
- Champagneflickan – en svensk strippa berättar, av Caroline L Jensen

Böckerna är mer eller mindre nya fast de har fått lite törnar efter att ha legat inklämda i ett skåp, så de är som mig, lite halvskabbiga på ytan. :o) Ni tävlar om dem genom att skriva en kommentar om vilken av böckerna ni helst vill ha. Och vad ni vill ha mer av eller mindre av här i bloggen. Då har ni en lott. Om ni dessutom länkar till det här inlägget i er egen blogg så har ni två lotter. Mina trogna bloggkommentatorskor som inte har egna bloggar får också två lotter som en uppskattning för att ni finns och står ut med mig i vått och torrt... :o).

Vinnarna kommer mr Make att dra på traditionsenligt sätt genom lappar i skålar. En skål för varje bok. Vilket blir redan nu på söndag, den 3 april klockan 19.00. Vinnarna presenteras strax därefter. Good luck! Ha en bra dag och kram på er!

16 kommentarer:

  1. Belindas bok vill jag ha hon är en härlig kvinna så den vill jag gärna läsa.

    Jag skulle vilja läsa mer av????? äh jag tycker du skriver roligt som det är!

    Ha en bra dag o helg när den kommer...
    anna.svenssoncrona@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Skönt du mår lite bättre idag! Håller tummarna blogger sköter sig ordentligt..
    Tycker du skall fortsätta vara som du är!!
    OM jag vinner blir glad över vilken bok som helst, eftersom jag inte läst någon av dom.
    Ha nu en bra dag hjärtat!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hmm, svårt val, men tycker om sanna historier så skulle helst vilja vinna Casanovan eller champagnen.

    Jag tycker att din blogg är bra precis som den är! Men om du orkar och har lust kunde jag tänkt mig ännu fler bilder. Du skriver så roligt och inlevelsefullt,så ändra inte på det!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Casanovas kvinna skulle jag vilja läsa! Länkar i kväll:) Skönt att du känner dig bättre! Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med tävling :D Skönt att du verkar ha piggat på dig! Om jag vinner Vill jag ha Champageflickan. Intressant att läsa om hur det är från insidan. Vet inte hur man länkar men jag får sätta mig ikväll och pilla med det :) Kram!

    SvaraRadera
  6. Glömde säga varför jag gillar din blogg! Jo, för att den är öppen, rak, kul och inspirerande :) Kram!

    SvaraRadera
  7. Champagneflickan låter som en passande titel för mig. =)
    Jag gillar din blogg som den är men det är ju ett värdelöst svar i sammanhanget. Så jag säger väl att jag vill se mer av katterna då och då.
    Hundrana har ju egna bloggar ;)

    SvaraRadera
  8. Reporter erkänner Gravidchock, en roman av Belinda Olsson skulle jag gärna få läsa :)
    Jag skulle vilja se mer av dina söta vovva och katter, har själv hund och tycker det är så mysigt att läsa om andras djur :)
    MVH Matilda

    SvaraRadera
  9. Grattis till The big nummer då!!! :) jag har så mycket böcker redan som jag inte hinner läsa (läs: inte prioriterar att läsa) så jag vill inte stjäla chansen från någon annan som verkligen vill ha den. Men tack, jättekul! Men jag vet med mig själv att den bara kommer läggas på hög med ca 150 andra... Kanske dags att rensa... Jag tycker din blogg är toppen, njuter av dina små fotopromenader, dagens, lifestories, Mollytips och funderingar, säljinlägg (om man då bara hade mer pengar...) Om jag måste nämna något annat att skriva om skulle jag vilja se sånt som du fotat förr och även såna saker som du kanske fotar nu lite mera detaljrikt. Vad jag förstår är du ju en duktig fotograf och jag är själv intresserad men nybörjare. Kanske lite tips? Bara ibland alltså, gillar din blogg som den är o vi ska ju inte skrämma bort folk som inte alls är intresserade, så alltså bara lite allmän fotokunskap. Du tipsade tex så bra om hur man står bäst när man ska fota dagens... Fler tips tack!!! :)
    Kram/Tina

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag tokgillar ju både dig. din blogg, dina vovvenader och Herr Makes skor som jag såg någon liten skymt av någon gång.
    om jag vinner så blir jag glad över vilken som.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  11. Klart man vill vara med o tävla om en bok, gärna Casanova boken (för den har jag läst om), Champagneboken går också för sig (Belindas bok har jag läst). Nåja, din blogg är ju en av mina favoriter, det har jag sagt förr. Har nu insett att du, bortsett från att vara en utmärkt skribent också har ett förflutet som fotograf....skulle jag önska något mer i bloggen (som jag ju gillar mkt som den är) så kan det ju vara tips om fotografering. Kramar

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med o tävla!
    Om jag vinner önskas Casanova eller Champagneboken!
    Jag gillar din blogg skarpt!
    Du verkar vara så öppen o rak skriver om bad things too!
    Och jag gillar dina katter o hundar, har själv 3 hundar i varierande storlekar!
    Sen gillar jag såklart dina provningar av Odd Molly, du har så läckra combos.

    Kram på dej från amaretta

    SvaraRadera
  13. Om jag vinner så vill jag gärna ha Champagneflickan eller Gravidchock. Jag har läst Casa Novas kvinna, och den är verkligen tänkvärd.
    Jag skulle vilja ha mer provningsbilder då du provar så läckra kläder. Jag länkar till dig om 5 minuter.

    SvaraRadera
  14. Drar gärna en lott och önskar casanovas kvinna! Håller tummarna och hoppas på att du får en finfin dag! Kram

    SvaraRadera
  15. Om jag vinner så skulle jag välja Champagneflickan.
    Svårt att säga vad jag skulle se mer av här...hmmm...Skulle vilja se lite mer närbilder/detaljbilder på dina fina plagg isåfall :-)
    Har länkat :-)
    kram

    SvaraRadera
  16. Om jag har turen med mig vill jag vinna gravidchock. Måste säga att jag precis hittat din härliga blogg och so far hittar jag absolut inget jag vill ändra på. Är kanon!
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera