Powered By Blogger

torsdag 17 mars 2011

Glömska & en trolig basiluskinvasion

Jag glömde att dokumentera the stass of today innan mysdressen stal scenen från Mollysar, jeansleggings och Primeboots.
Vilket hänger ihop med det enda jag har i bagaget att kasta ut just nu... en stulen illustration över tillståndet som jag har fått smaka på hela dagen lång:


Kan det vara någon illvillig basilusk som har byggt bo i min kropp? Jag börjar mer och mer tro det faktiskt. För jag finner ingen annan anledning till att jag har ont ända in i skelettet och att ögonen går i kors av gäspighet...
Tror minsann att jag intar sängläge istället för att tjata hål i skallarna på er med mitt menlösa svammel... Hoppas ni har en bättre kväll. Var rädda om er! Kram!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig - om det är en bacill!
    Själv har jag nog en släng av det andra du har - den så kallade alltför nära väggen sjukan. =(

    Har fått en massa jobb nästa vecka men kan absolut kolla på dem därefter. Kan behöva en paus från denna stan... Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummen för att det är något som går över snabbt. Jag tycker du ska ta det lugnt, för det kan vara efterdyningar efter "nära väggen/möta väggen". Jag var sjukskriven i 1 helt år efter mitt möte med betongväggen. Ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kanske samma jäkla evil bassilusk vi har här:(
    Krya på dig gumman! Kram

    SvaraRadera
  4. Mår en smula bättre idag, tack tack vänner!!! Take care! Kramar!

    SvaraRadera