Powered By Blogger

måndag 7 mars 2011

Den kitchigt galna väskstudien som gick åt skogen

Nu ger jag upp... i alla fall för idag. Jag har ju lovat att visa innehållet i mitt DeepFling-paket som landade här i fredags och som är Cleopatra bag, dark powder. Den figurerade visserligen lite smått här och var på bloggbilder från Molly-träffen i Malmö i lördags, som var invigningsdagen för denna lilla skapelse. Men eftersom den är så galet hysterisk och bara precis helt underbar så tycker jag att den definitivt förtjänar ett eget inlägg. Och då hade jag tänkt mig en liten bildserie på alla kitchigt übertossiga detaljer.

Men det blir fan bara skit när jag gång på gång försöker dokumentera det här hemma på kammaren.
Så det får kanske bli en fotosejour i utemiljö, med ett mer lätthanterligt/ smickrande ljus, en annan dag istället. Men eftersom jag bara älskar den här bilden som Lingondarlingen tog på den i lördags så får ni njuta av den istället för mina patetiska skitbilder som numera är evighetsförpassade till papperskorgen:


Nu känner jag att sängen och den tv´n som också befinner sig i sovrummet kallar ganska högt så jag gör deras vilja till lags genom att tillägna resten av kvällens uppmärksamhet till dem och la familia.
Och säger därmed tack, hej & godnatt för idag. Hoppas vi ses imorgon. Kram!

5 kommentarer:

  1. Väskan är verkligen dö-läcker! Alldeles underbart to much:) Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Väskan är helt underbar till dig! Jag bara älskar den och dess galenhet.
    LIngongodisarna var helt underbara de med sluuuurp, tack så jätte till mr Make:-) Vi hörs kanske i morgon, Josanneabstinens råder...

    Största kramen till dig och sov gott!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Härlig väska som ser ut o passa dig som handsken!! Förmodar det är långt ifrån alla som kan "bära upp" den som du kan..
    Var rädd om dig o njut av dagen!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag som sett den IRL säger nog att den helt enkelt måste upplevas - just live. Den är ljuvligt hysterisk!

    SvaraRadera
  5. Linda: exakt så, alldeles underbart too much! En blandning mellan billig blattebutik och high fashion på nåt märkligt sätt... :o) Kram!

    Lingon: haha... och jag har Lingonabstinens! ;o) Maken blev glad att de var slurpiga. :o) Kram!

    Annelie: haha... ja jag hoppas ju att jag kan bära upp den i alla fall... :o) Ha en fin dag du också vännen! Kram!

    Helen: haha... ja den ska nog upplevas live efetrsom den är så förbenat svårplåtad... :o) Kram!

    SvaraRadera