Powered By Blogger

söndag 6 mars 2011

Gårdagens Molly-träff i Malmö – del 2

Del 2 i Molly-träffsbilderiet avhandlas på Factory. Bilderna får tala för sig själva:




Jag hade kraftiga problem med att få in bilderna här så därför ligger de lite hipp som haver och i total ordning, fast det får liksom vara skit samma... Men allt strul har av tidstekniska skäl gjort att jag fick dela upp i en bildvisning a la del 3 också... från vår sista anhalt AjaBaja. Men eftersom en vovvenad måste få gå före så kommer de först om någon timme. Om ni nu pallar se fler bilder? ... :o)

7 kommentarer:

  1. Blir glad av alla fina bilder på er härliga tjejer tillsammans!! Syns verkligen att ni hade hur kul som helst..
    Ha en skön o mysig söndag i solskenet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag pallar mer bilder, helt klart. Det ser ut till att ni hade det underbart, och jag grämer mig fortfarande över mitt förhinder.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så kul att träffa alla andra! Önskar att jag fått vara med. Ni är så snygga på bilderna :-)
    Kram i vårsolen!

    SvaraRadera
  4. What a fun time it must have been. Friends, laughs and shopping is a perfect combination. Thank you for sharing the pictures.
    Kram from Canada (where it is once again snowing)
    Karen
    XOXO

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer! Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Yay! Kul att se bilder på sig själv också...haha. Åhh, vad jag är trött idag. För att säga i nästa mening, vi gör om det!

    kramar!!!!!

    SvaraRadera
  7. Lingon: håller med dig på båda punkterna! Jag har sovot bort nästan hela eftermiddagen, känns helt skumt nu att det är helt mörkt ute... Kram!

    SvaraRadera