Powered By Blogger

torsdag 3 mars 2011

Halva nöjet med att shoppa the webway

”Lastad på bil, utkörning påbörjad”... Den texten mötte mig när jag gick in på Postens hemsida och knappade in numret på mitt paket från DeepFling nyss.


Jag är troligast helt sjuk i huvudet men shit vad jag älskar den där söksidan. Jag sitter och fånflinar och skuttar i upphetsning av att se hur paketet kommer allt närmre. Femåringar som väntar på jultomten är ingenting i jämförelse med denna skadade tants beteende...
För mig är det nästan halva nöjet med att shoppa the webway. Spårandet, följandet, den skuttande galenskapen. Och att innehållet i paketet är något som kan vara allt från superhiss till dunderdiss gör det inte mindre spännande...

Om inte den lastade bilen kör vilse eller blir kapad så borde jag kunna visa upp skapelsen lite senare idag. Efter en massa fix och don som jag ska ta tag i nu och sedan en fika på stan med söta svägerskan.

Hoppas ni får en bra dag! Var rädda om er därute i verkligheten. Kramkram!

7 kommentarer:

  1. Ha ha - håller helt med! Det är ju jättespännande! :-)
    Ha en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Å ja...det är ju kicken i sig... ha ha och självklart när paketet anländer!
    Jag väntar också paket från DF men dom godingarna har inte kommit in än så jag får vackert vänta ett tag till...

    Ha en fin dag du med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, ja så att jag i förrgår natt och såg deepflingpaketet komma närmare och närmare, hmm nu är det i Malmö, oj nu har det kommit till Jönköping..... sen plötsligt var det i en lastbil nära mig och så dröjde det ändå hela dan innan det kom. Nej, man känner sig ju lätt knäpp... Idag väntar jag ett annat paket som skulle levereras idag, men nådde Landvetter i morse, så jag är skeptisk till om det verkligen hinner hit!

    Hoppas du får ditt paket snart!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Själv var jag ute i morgonrock när lantbrevbäraren kom tutandes in på gården i morse (läs: förmiddag!)
    Paket från Deepfling :-)
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Varför får inte jag nåt spårningsnummer från Deepfling för!! Väntar också på paket därifrån. När jag tänker efter fick jag inte det på det sista därifrån heller........Skumt! Kram

    SvaraRadera
  6. Mitt paket kom i måndags =)
    Spännande att se vad du får i ditt.

    Vi är i din stad från typ lunch imorgon om du har lust att ses.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Men hur spårar ni paketen? Jag har nummret från DF men hittar inget på postens hemsida.
    Kram

    SvaraRadera