Powered By Blogger

söndag 13 mars 2011

Köpenhamn – vänner, intryck och syner i vimlet

Jag trodde att jag hade tagit superfina foton igår. Haha vad fel jag hade... för det var istället ena riktiga skitfoton... Som jag nu prackar på er... Så det blir en snabbspolning av dagen där vänner, intryck och syner i vimlet står i fokus, fast då i taskiga bilder, ni kanske kan försöka låtsas att de är lite bra i alla fall... ;o)

























































































































Såklart blev det även lite provning i Odd Molly-butiken. Jag ska börja bena upp i de bilderna nu så att de också kan dimpa in här under förmiddagen. Kramar!

11 kommentarer:

  1. Underbart att se dessa bilder!! Kram gumman!(Jag ska iväg och träna bort gårdagens semla och hamburgare nu;)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Mr Make med OM-kassarna; kan kontrasterna bli bättre? =)
    (tänker då på vilka folk tror handlar OM)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Bilderna talar ju sitt tydliga språk..ni har haft en toppendag!! Roliga motiv du lyckas få tag på dessutom, cykeln var ursöt!
    Ska bli kul med lite provningsbilder från butiken..
    Ha en skön söndag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Håller med Annelie - kul motiv du fångat och så tycker jag det är lite gulligt att "den skitigaste hårdrockaren i stan" - eller hur det var du skrev för ett tag sedan - ställer upp på en balettpose :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker bilderna är skitbra. Fina kontraster och spännande motiv.
    Kram

    SvaraRadera
  6. ¨Dessa var ju jättefina bilder!!! Jag gillar särskilt mr Make med de ljuva kassarna...hi hi och Cykeln, och sista bilden på dig och... jag gillar dem alla! Tack för att du delar med dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Gillar verkligen kassbäraren med ciggen i mungipan :-) Klockrent. Kan liksom se det framför mig att ni damer far runt bland butikerna med kassbärarna efteråt :-) Sån pli ska man ha på dem ha ha

    Ni verkar ha haft en underbar dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Roliga bilder - gillar, som fler här - coola killen med Odd Molly kassar i högsta hugg! Ser fram mot provningsbilderna. Ni måste ha haft en jättehärlig dag (en vårlördag i Köpenhamn med goda vänner, vad kan bli fel liksom?)

    SvaraRadera
  9. Fantastisk med mr Make och molly-påsarna! Han ser nöjd ut med det ;-) Ser fram emot fler bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Roligt att få följa med på en Danmarkstur! Vilken härlig dag!
    Provningsbilderna ser jag fram emot.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  11. Tusen tack söta ni för era kommentarer! Jag fick ett elakt mail nu i morse som jag blev ganska sänkt av men att komma in här och läsa vad ni skrivit fick mig på bra humör igen. Ni är bäst! :o) KRAMAR!

    SvaraRadera