Powered By Blogger

torsdag 24 mars 2011

Lördagkväll med von Benzo – hemma hos dig

Jag fick ett mail från Sony Music igår. Av en tjej som har sett här att jag gillar von Benzo. Oops liksom, man tror att man sitter och skriver i en liten bubbla, där bara en liten krets av ”de närmast sörjande” = ett par Mollysisters läser ens svammel, man tänker liksom aldrig på att vem som helst kan läsa det...

Jaja, det var inte därför hon hörde av sig, utan det var för att tipsa om att nu på lördag, den 26 mars klockan 18.00 kommer man att kunna se von Benzo när de gör en exklusiv akustisk spelning med Live Social. Det hemma hos sig själv eftersom den halvtimmes långa spelningen äger rum på Jay Smiths hemsida och även på hans Facebooksida. Mer info om det dyker upp om du klickar här.

Foto: Anders Bengtsson/ Helsingborg

Det kommer garanterat att bli en grym spelning så don´t missa den brudar! Det var dagens tips. Håller mina planer för timmarna framöver så kommer jag även att kunna kasta ut en dagens stass, dagens utflykt och en provning av Odd Molly Summer 2011 innan dagen är över. Men. Det återstår att se...
Ha en fin dag därute! Var rädda om er själva och varandra. See you! Kramar!

6 kommentarer:

  1. Tack för tips, du har ju lyckats få mig helsåld på von Benzo så jag kommer garanterat INTE att missa spelningen! (-: Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Såg det på Facebook men trodde att du redan visste. Helt klart får dottern bänka sig framför datorn... =)

    SvaraRadera
  3. Titti: haha... kul att kunna bidra med tips på världsbästa muciken. ;o) Kram!

    Helen: jag är typ aldrig på Facebook, och får inga mail heller eftersom mitt Facebook-konto är kopplat till min gamla jobbmail som jag inte har kvar. Har försökt byta mail men det gick inte. Klart vi måste kolla. :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket bra tips!! Här spelar dom Jay rätt flitigt på lokalradion. Senast imorse faktiskt.
    Ha en riktigt fin dag! Antar du är i gott sällskap..kanske du provar den jag nämnde om!?
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Annelie: du har mail! Kram!

    TdL: jag såg, läste, hann inte svara... sorry... men responsar imorgon. Kram!

    SvaraRadera