Powered By Blogger

måndag 21 mars 2011

Dagens – bland snörvel, snyt och städning

Japp, förkylningen fortsätter att smeta på mig sina ovälkomna ingredienser. Jag har försökt att gno bort dem med lite städning idag men det har väl inte direkt gått så där superbra precis. Vare sig med friskhetstecken, eller städningen om jag ska vara helt ärlig...
Och på tal om ärlighet så har jag faktiskt inte den minsta aning om varför jag tog en dagensbild, för det är ju inte direkt så att ni inte har sett denna kombo tidigare. Och det är ju inte heller så att den är så mycket till inspiration... Men. Nu tog jag den så då får den väl bosätta sig här i alla fall... Kram på er för nu!


6 kommentarer:

  1. Hej! Du ska inte vara så självkritisk hela tiden för du är du och du är fin! Kram från Monika!

    SvaraRadera
  2. Monika: kram på dig men lite ironi, blandat med sanningar, är kul tycker jag. Fast det vet du ju egentligen redan... :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig riktigt ordentligt nu!! :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Chatarina: tack snälla! Kram!

    SvaraRadera
  5. Be inte om ursäkt..har du glömt!? Alltid lika roligt att "se" dig!
    Hoppas du mår lite bättre idag! Solen skiner åtminstone..här iallafall!
    Hoppas din dag blir bra i Skåneland!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Annelie: haha.. du är för söt vännen! :o) Hoppas du får en bra dag du med hjärtat! Kram!

    SvaraRadera