Powered By Blogger

måndag 28 mars 2011

Rock by Sweden - någon annan kanske är sugen?

Det lär säkert inte vara någon hemlighet att jag är helt tvärsåld på Rock by Swedens smycken. Och i morse tipsade Sofia om att finns en hel del av dessa godingar till 30% rabatt på Campadre nu. Bland annat dessa lovely örhängena:


Nu kan inte jag ha sådana örhängen, och tur är väl det eftersom jag INTE ska shoppa... Att det sedan finns en hel massa annat som jag lätt skulle kunna klicka mig helt yr i bollen på väljer jag att blunda för... Jag har bland annat en svindyr Molly och en Aten-resa i sikte, vilket gör mig till en duktig sparare just nu... ;o) Men någon annan kanske är sugen? See you senare om ni vill! Kram!

2 kommentarer:

  1. Det översta halsbandet, det blingiga som du har, har du det i vit eller grå? Jag är sugen på det men vill ha samma som dig. Hälsningar Emma!

    SvaraRadera
  2. Emma: det är det som heter grå som jag har. Lycka till med ditt köp om det blir något. Kram!

    SvaraRadera