Powered By Blogger

onsdag 2 mars 2011

Dagens – som har guppat på havet med vänner



















Och där dök min dagens, eller rättare sagt kvällens, outfit upp. På bilderna på väg ut, nu nyss hemkommen. Japp, från en båtfärd... :o) Fast den här gången var det med vänner och idén var deras. Ja faktiskt. :o) Och det på grund av en födelsedag och fisk- och skaldjursbuffén, som är superslurpig.
Proppmätt och snortrött så nöjer jag mig med dessa simpla rader för idag och kastar mig snabbt i sängen istället. Vi ses imorgon, god natt och kram till dess!

4 kommentarer:

  1. vilken rolig blogg! gillar din presentation man känner ju igen sig i det där, med att jobba och sen shoppa lite för mycket av båda kanske... snygg outfit!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Tura får vi nog se till att göra jag och 08an =)
    Snygg du var i din inte-fields-of-ullared ;)

    SvaraRadera
  3. Är inte det mord? Att äta fisk och skaldjur menar jag. ;-)

    SvaraRadera
  4. Louise: presentationen, det har jag inte tänkt på, den stämmer inte längre eftersom ja sa upp mig från mitt jobb och är arbetslös just nu men shoppandet stämmer dock fortfarande... ;o) Kram!

    Helen: det tycker jag absolut att ni får göra, kanske redan idag... :o) Ses om några timmar! Kram!

    Anna Panna: :o) Kram!

    SvaraRadera