Powered By Blogger

tisdag 1 mars 2011

The Hookup s/s dress har landat

Allt i provningsväg igår var inte fetångest och misär. För det damp in en liten joker... nä nu ljög jag visst lite... det trillade in en tokefterlängtad snyggodarling:



















Hookup s/s dress, apricot

Japp, jag gick också på hypen kring denna sidenklänning (fast det vet ni ju egentligen redan), vilket jag är fett nöjd över. Det är en 2:a, den passar men den kommer att sitta ett snäpp najsare med ett par kilo minus... Ett extraplus är att ingen av dessa klänningar är den andra lik på grund av mönstrena som har hamnat på lite olika ställen på dem.

Jag har generellt mest positiva upplevelser av de webbutiker där jag har Mollyshoppat och hmmmrrrf... det har blivit ett gäng vid det här laget... Hookupen köpte jag från FashionForMe i Danmark och de kan jag verkligen rekommendera. Nix, jag är inte sponsrad men kanonbra service, trevlig kontakt och supersnabb leverans är värt att lyftas fram. Och när det sedan följer med en riktigt schysst present så gör det ju inte det hela ett dugg sämre... :o)


Idag står det återigen en massa fix och don på min att göra-lista så det är väl bara att kasta sig in i alla måsten. Hoppas ni får en bra dag. Kram från mig!

10 kommentarer:

  1. Naj vad roligt!!
    Klänningen och kortleken, tjohooo!

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Grattis snygging!!! Vad bra att den passsde i storlek 2... så nu kan du sluta och vara nervös för det ;-) Du är super fin i den...
    Jag hoppas du får en bra dag!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt till dig ju!! Grattis du vackra kvinna!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis till din superfina klänning!! Färgerna o mönstret i dessa är oslagbara..
    Ha en bra dag!
    Kram
    (skall över bron o hoppas hinna med en viss butik där sedan..)

    SvaraRadera
  5. Super duper truper snygg!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag säger bara:
    -Sluuuurp!
    Väntar på min fortfarande...
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Absolutely delicious; ENJOY!!!

    L8....It will be worth the wait!

    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  8. Tacktack snälla ni som kan konsten att få en rultig tant att känna sig fin... :o) Massa kramar!

    SvaraRadera
  9. Den er bare SUPER flot til dig :)
    Og tak for din kommentar om min kjole i blå ;)

    Kram :)

    SvaraRadera