Powered By Blogger

söndag 13 mars 2011

Dagens – på en plats utan att vilja vara där...

Idag hade jag egentligen inte den minsta lilla lust. Men jag och mr Make hade lovat min mamma, som fyllde år förra veckan och som vi inte hade tid med då eftersom det prioriterades konsert och Mollyträff istället. Så en nybliven 78-åring som vill fira sin födelsedag med sin dotter och svärson, och som har fått stå på vänt för att få göra det kan man bara inte säga nej till... Så då var det liksom bara att ge sig i kast med... att åka båt... För tusendeelfte gången in this blogg...



















Och där blev, ännu en gång, min dagens dokumenterad. Suck liksom...  Men innan ni börjar spåna på exakt hur jäkla trist jag egentligen är så kastar jag mig snabbt in på ett annat spår. För jag vet att jag dryftade att jag skulle förmedla lite tankar också, men eftersom jag inte riktigt har lust att tänka just nu så kastar jag över dem till morgondagen istället.
Och drar mig istället härifrån med ett tack för idag, godnatt och en megakram!

10 kommentarer:

  1. God natt! Ska också hoppa i säng nu. Har (huvaligen!) ingen bil kommande vecka så jag får GÅ till dagis och jobb. Lite synd om mig.....Kram!

    SvaraRadera
  2. jamen du har ju en rolig båt:):)
    Kram kramar:)

    SvaraRadera
  3. Båt verkar riktigt nice tycker jag :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Trist är nog det sista ord jag sätter i samband med dig. Men om man gör en sak ofta så blir det ju vardag så är det nog.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fin du var. Slurpig kombi!
    Kram
    L8

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Nä, ingen tristing bara en snygging, så det så.

    Väskan hade jag ju aldrig gissat på, men fin är den, är ju ingen väskmänniska själv så det är väl därför.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  7. Båten kan man väl aldrig få nog av?
    Vi kommer snart och tar en tur vi också; hamstra lite inför påskfest. =)

    SvaraRadera
  8. Sikken underbar dag ni måste ha haft i Köpenhamn :-) Väskan såg jag för första gången bara för några dagar sedan i en webbutik... den är GRYM !
    Å du, där är MÅNGA som inte kan åka båt sådär mellan länder, så var stolt att DU kan hehe ♥

    SvaraRadera
  9. Tack tack och hoppas ni får en riktigt bra dag! Kramar!

    SvaraRadera