Powered By Blogger

torsdag 3 mars 2011

Storleksfråga – trött på sifferspratt

Jag har fått en fråga i mailen, det från Kicki som undrar över storlekarna på:

Faerie queen blouse

Eftersom hon inte har möjlighet att prova i butik så måste hon beställa i webshop och därför undrar hon om någon har provat denna och i så fall kan hjälpa till med om den är normal, liten, eller stor i storlek?
Och om det skiljer mellan färgerna? Hon är, precis som vi andra, trött på att beställa och sedan behöva skicka tillbaka när siffran i taggen spelar de spratt som de ju så ofta gör... Det var allt för nu. Kram till nästa gång vi ses här!

7 kommentarer:

  1. Har bara provat den grå och skulle säga att den är normal till lite liten i bysten. Men har ingen aning om det skiljer sig mellan färgerna...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har provat den grå och den passar inte mej som har "mycket hylla under blusen". /K

    SvaraRadera
  3. Jag har också provat den grå som jag tyckte var stl 3 som den brukar.

    SvaraRadera
  4. Har köpt den grå. Tycker den är normal till lite trängre över bysten som Nena skriver. Jag har storlek 2 mest men 3 i vissa klänningar tex. Tarraddidel osv. Och tog en 3:a i denna pga. av bysten. I övrigt är den normal i storleken.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne,
    Det går jättebra! Spara min mail-adress om du ändrar dig angående Hookup dressen...jag hoppas ju du hör av dig:)
    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för hjälpen! Kicki hälsar så mycket och tackar. Och jag har sparat din mail Maria. Kram!

    SvaraRadera
  7. Maria: kom på en sak; om du vill så kan ju jag kasta ut ett inlägg här om att du vill byta den så kanske någon annan nappar... hör bara av dig igen i så fall. Kram!

    SvaraRadera