Powered By Blogger

torsdag 17 mars 2011

Efterlysning – ett år efter det begav sig...

Jag hade den på min önskelista men jag kom aldrig till skott att köpa den. Nu, ett år senare, kan jag inte få den ur skallen. Mycket för att jag är kär i den jag har i vitt. Så därför kastar jag ut en efterlysning här och nu; är det någon som har...

Print tank, red

... i storlek 2 att sälja till mig så blir jag superduperhappy! Skriv i så fall en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Hoppas ni har en bra dag! Kram till alla tjejer som ska på mötet med Odd Molly idag, hoppas det blir ett bra och givande möte. Och såklart en kram till er andra också! Take care!

5 kommentarer:

  1. Den finns här, nästan gratis ($22.5)

    http://www.perriberri.com/detail.aspx?ID=2781

    jag har sneglat länge på den men inte kommit till skott. Ser ut som om alla storlekarna finns. Vet inte om de skickar till Sverige men kolla, behöver du en USA-adress så kan du höra av dig så fixar vi det. Ha en bra dag, Kram

    SvaraRadera
  2. Nu när jag ser att du har en egen efterlysning ute så kom jag på en sak som tänkt fråga förut men aldrig kom till skott... Kan du lägga in en efterlysning åt mig? Har ju en egen blogg men inte så många som läser där tyvärr så responsen är inte så bra =(
    Jag är på jakt efter en full. emb. dress i brunt i stl 3 eller 4.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  3. Why is it that we want what is already gone? Is it the thrill of the hunt? This happens to me quite often. I hope you find what you are searching for.
    Kram,
    Karen

    SvaraRadera
  4. Jag såg sist jag var på Butiken i Tenhult att de hade flera kvar till nedsatt pris. Ring o kolla med dem, kanske du har tur ;o)

    SvaraRadera
  5. Runa: tack snälla för tipset! Tyvärr var den slut i storlek 2, det ser ut som den finns men när man lägger i varukorg så ploppar det upp att den är slut. Jaja, man får väl skylla sig själv som är så sent ute. :o) Kram!

    Marita: klart att jag kan! Fixar det nu i helgen, ok? Kram!

    Karen: haha... ja visst är det dumt, men lite kul att jaga är det ju... ;o) Kram!

    Camilla: tack snälla, jag ska testa att ringa dem på måndag. Kram!

    SvaraRadera