Powered By Blogger

onsdag 30 mars 2011

Dagens – halvmessyr i fixartagen & en hemlighet

Jag har varit lite piggare idag än vad jag var igår, tack och lov för det liksom. Jag har fortfarande spillror av segkolan kvar i skallen men för att försöka bli/ spela lite mer vaken så har jag roat mig med att försöka plöja igenom en gigantlista av hemmafixprylar. Och även om det återstår en hel del göromål så har jag åtminstone lyckats bocka av mer än hälften vid det här laget. Tjoho!

Men eftersom det inte riktigt är min grej att vara både duktig och snygg, det är antingen eller som gäller... ;o), så har handlingskraften fått överglänsa the stass of today. Som istället fick inta detta halvmessyriga men riktigt sköna tillstånd:


Dessutom har jag sedan helgen en mission som jag försöker klara av innan fredag. Tufft, snudd på omöjligt trodde jag när jag fick idén. Men kanske kanske att det fixar sig i alla fall...
Jag vet att jag är både trist och jävligt tråkig som inte berättar vad det är men eftersom jag är en smula kocko så tror jag att det betyder otur att avslöja sina hemligheter innan the mission är completed... Fast. Det involverar en Molly... så mycket kan jag i alla fall avslöja. Nu. Hela storyn kommer att blottas, om, och i så fall när planen är i hamn... Hej för nu. Önskar er en kanonbra kväll. Kramar!

6 kommentarer:

  1. Snygg stass för dagen. Vad är det du har under Livealot? Ska bli spännande att se vad ditt projekt bestått av.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad nyfiken jag blir:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Är det kanske nåt hippieaktigt som kostar multum? =)

    SvaraRadera
  4. Jag har en känsla av att jag satte griller i huvudet förra veckan..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vi blir nyfikna - du får inte göra såååå! ;-) Väntar med spänning!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde: det är den så kallade Saraklänningen som jag har under, den som många andra Mollysisters också har, vet du vilken jag menar? Kram!

    Linda: hehe... alltid kul att väcka nyfikenhetsgriller hos andra... ;o) Kram!

    Helen: ja det kan man nog säga... tror du tänker på rätt men jag är inte helt säker... vi får väl se när, eller rättare sagt förhoppningsvis, upplösningen dyker upp här. :o) Kram!

    Annelie: vet inte om vi tänker på samma men det är inte samma som du har... för du har väl fått den? Vad tyckte du, lovely eller? Kram!

    Oslotigern: förlåt... ;o) men visst är det lite kul att kasta ut sådana här grejer utan att ge svar... ;o) Kram!

    SvaraRadera