Powered By Blogger

tisdag 15 mars 2011

Tillbaka – nyklickad och med utrensade hjärnceller

Anonym hade rätt, som skrev att mina pauser brukar inte bli så långa... Den här gången landade den på ”ynka” 8,5 timme. Ynka inom klamrar eftersom det faktiskt är rätt bra länge för en arbetslös hemmadrällare... :o)
Men det var vad jag behövde för att få distans och ladda batterierna med hemmapyssel. Jag har läst alla kommentarer till mitt förra inlägg och säger: Tusen tack alla fina!, men jag kommer inte att svara er tyvärr... Av den enkla anledningen att allt som har med de senaste dagarnas tjafs här i Blogglandia att göra är utrensat ur mina hjärnceller... Och era med hoppas jag!
Tänk vad en stortvättningsrajd och rensning i gömmorna kan göra för sinnet ;o)

Fast jag är dock helt övertygad om att en direkt Molly-relaterad aktivitet också spelar en stor roll i sammanhanget. För jag har klickat! På den för dagen nysläppta förbokningssidan med sommarplaggen hos AjaBaja...
På en av mina absoluta toppkandidater på Måste-ha-listan, nämligen den här:

Cannes scarf, multi

Och snacka om überflyt i kvadrat, för jag kom precis i mål med att beställa den, och ringa och tipsa en kär vän som också vill ha den, innan den var fett slutsåld (hoppas att du också hann få tag på den kompis...). Ja, jag är ytlig och banal, som skuttar som en kanin på tjack på grund av en förbeställd och svindyr Molly scarf... men den är jag värd... ;o) Dags att hänga lite mer tvätt, men jag kommer tillbaka med en dagens om en stund. Ha en fin kväll! Massa Kramar!

17 kommentarer:

  1. Skönt att du är tillbaka kära vän!
    Har också klickat hos Ajabaja idag. Nåt jag provade men inte kunde köpa när vi var där. =)

    SvaraRadera
  2. Ser ju att det står ditt namn på den(-; Skönt att du är tillbaka, då kör jag också på lite till (-: KRAMAR

    SvaraRadera
  3. ♥ (¯`°•.¸ ♥Bästaste Josanne ♥ ¸.•°´¯) ♥

    Tack lövley för ringningen ! You make my day !
    Jepp, jag hann klicka ! *hoppar högt*

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka:-) Sjalen kommer att passa dig perfekt! kram

    SvaraRadera
  5. Underbar sjal - kul att ni hann klicka hem den innan den sålde slut!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Underbart att du är tillbaka så snabbt:-) Visst är du värd en sån fining.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kul att du är tillbaka Josanne. Som jag sagt förut är du en av mine favoritbloggar. Du har din stil, rockar OM kläder fett och inte minst är du dig!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Glader kram! :-D
    /Tina

    SvaraRadera
  9. Suck av lättnad att du är åter efter denna evighet. Om jag hade priser att dela ut så hade du fått första pris för den blogg jag tittar på först var gång jag sätter mig vid datorn. grattis till klickeriet.
    kram

    SvaraRadera
  10. Välkommen tillbaka : )
    Den sjalen är kanske det enda jag vill ha ur sommarkollektionen så Grattis!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Å jag har klickat hos Lisen som fick ett enda par Full Bloomers i Multi strl 1 i retuuuuuuur. Förstår att de är rymliga så det är väl bara att hålla tummarna
    Kram

    SvaraRadera
  12. Josanne; Å så glad att se dig åter! Klickeri-klickera det gjorde du rätt i<3

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Du är underbar hjärtat!! Klart du är värd den!!
    Bra rensa skallen med lite röj i hemmets vrår ibland..
    KRAM

    SvaraRadera
  14. I am glad to see you back on the blog and the beautiful Cannes Shawl is a wonderful welcome back gift to yourself.
    Enjoy!
    Kram,
    Karen

    SvaraRadera
  15. Hurra! Försökte skriva en kommentar till dig tidigare från jobbet men det sket sig i kvadrat förstås. (Nedrans sketsystem)

    Så nu är jag happy- you´re back! Kändes skönt- för jag gillar att vara här och det är en bra ventil att läsa här.

    Förmodligen borde jag träna eller något: är så arg, nej irriterad på en "kollega". Bläää!

    Kram- nu ska jag bloggenada mera!

    /Fia

    SvaraRadera
  16. Fett mycket kärlek till er alla!!!

    SvaraRadera