Powered By Blogger

tisdag 1 mars 2011

Troll i träffar på hemmaplan

Så var det dags igen! Ännu en träff med en Mollysyster på hemmaplan som jag har blivit tvungen att ställa in i sista sekund. Det tycks ha gått troll i dem för jag har blivit hemsökt av spysjuka. Igen... Fan och skithelvete, rent ut sagt... :o(


Ska försöka roa mig med att svara på mail och kommentarer istället, eftersom det är något som jag ligger så sjukt mycket efter med. Men vi lär ses igen för jag har svårt att tänka mig att jag kan hålla mig härifrån hela dagen... :o) Kram!

9 kommentarer:

  1. Men nää vad trist. Vet du vad vi låtsas att jag inte kommer på fredag så du inte blir sjuk och missar konserten ;)

    SvaraRadera
  2. Men va f... Kan man få det hur många gånger som helst???? Stackars stackars det är ju så vidrigt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha riktig otur just nu! Krya på dig!!!
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Blääärk fy din stackare. Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Usch och fy:( Krya på dig:) Kram
    (Vilken fin South Park-bild du hittade;)

    SvaraRadera
  6. Tårar forsade på Johanssonskan när hon gick i byn med hängande huvud :-(
    *skratt* Naaaaj ;-) jag fördrev dagen ändå :-)
    Krya på dej ♥

    SvaraRadera
  7. Tacktack darlings men jag är ju inte riktigt sjuk som i bakterier utan som i mentala dårerier... som jag skrev nyss i inlägget... Kram på er!

    SvaraRadera