Powered By Blogger

söndag 27 mars 2011

En helikopter full med bomber...

När jag avslöjade åtta ”hemligheter” om mig själv i början på veckan så drog jag bland annat upp att jag har ett sjuhelsikes temperament. Och nu har det slagit till igen! För jag är för tillfället såååå jäkla nära att hysta ut datorn genom fönstret och skicka en helikopter full med bomber till det förbannade jävla Blogger... För nu har jag under mer än en timmes tid försökt att få ut ett dagensinlägg. Men. Bilderna vägras att synas, det blir istället bara ett par millimeter små kritvita (skitretliga) rutor... Och jag som dessutom har ett till salu-inlägg att få ut ikväll. Men det lär jag ju kunna fetglömma om det fortsätter så här... Fuck off and die jävla skit-Blogger... Grrr!!! Någon som har varit med om samma sak någon gång och vet hur man får skiten på rätt spår igen??? Kram!

12 kommentarer:

  1. Sorry, kan inte hjälpa till där! Fan så irriterande....
    Och tack för kommentaren i dag, vi har haft ett underbart dygn:) Mår lite risigt nu men det går nog över efter kvällens dos av BB. Kram från gammel-tacka nummer 2;)

    SvaraRadera
  2. Har varit med om samma skit, har ingen kur mot det tyvärr. Blogger verkar göra som den vill, och när jag provade lite senare så bara funkade allt igen.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Önskar jag kunde hjälpa dig (säger nybörjaren) Jag blir också helt galen när datorn krånglar, blir nästan rädd för mig själv :o! Hoppas det löser sig fort!! Kram

    SvaraRadera
  4. Har varit med om precis samma sak, och jag var rasande! Men så plötsligt bara fungerade det igen. Tålamod är nog bästa medicin tyvärr. Lycka till snygging!

    SvaraRadera
  5. Ett tips jag kan ge dig är att börja blogga i Windows Live Writer. Går att koppla till blogger men du slipper allt knas med blogger. Du kan i lugn och ro blogga offline om du vill och sedan ladda upp till bloggen. Går att ladda ner hela designen från din blogg så det blir ingen förändring så. Bara det att du gör dina inlägg i en annan programvara. Har du PC tror jag det ska vara förinstallerat (helt säkert om du har Windows 7) men annars får du nog hem det när du installerar msn så det är gratis också. Jag använder det och det är mycket enklare, strular aldrig och det går att göra mer med bilder och inlägg.

    Lycka till!

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag måste ha haft tur..det har bara hänt mig en gång att det inte går att visa bilder..det går säkert bra om ett tag..ska du se..ser fram emot att se dina bilder iallafall:) om det är någon tröst:) Kram!!

    SvaraRadera
  7. Nedrans irriterande :) Jag som har lång stubin med mycket annat har liksom ingen stubin alls då det kommer till datorer... åhh vad jag har uttalat långa förbannelser,
    rena woodoo förbannelser ibland:)
    Hoppas du å datorn kommer överens snart
    Kram kram...:)

    SvaraRadera
  8. Oj det låter som sambon behöver göra ett besök hos dig. Datanisse you know. =)
    Ja datorer kan verkligen göra en lång stubin väldigt kort; iaf hos mig.

    SvaraRadera
  9. dumma blogger!

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  10. Min blogger var likadan i går kväll... Har du sett att Campadre säljer Rock by Sweden i dag?

    SvaraRadera
  11. Tack sötisar! Jag höll på att bli helt galen! Och ännu mer nu imorse när det fortfarande strulade... grrr!
    Överväger ditt tips Vivvi, tyvärr är jag grymt oteknisk... :o(...
    Tack för ditt tips också Sofia.
    Måndagskramar till er allihopa!

    SvaraRadera
  12. Windows Live Writer är faktiskt t o m enklare än blogger, man behöver inte vara något datasnille för att luska ut hur det funkar :-)

    Testa får du se. Jag blev också galen på blogger och slet mitt hår men nu är jag en lugn och harmonisk bloggare när jag använder WLW....:)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera