Powered By Blogger

torsdag 24 mars 2011

Utepremiär, skyltfönster & pinuppa på bordet





Större än så här blev inte min skörd av bilder från dagens nöjestur. Om jag ska guida med ett par ord genom den minimala snårskogen så inleds denna bildsejour med ett par ben på en tjej i rulltrappan från tåget som jag tyckte såg cool ut. Därefter årets premiär på efterlängtad uteservering för mig och Lingondarlingen, det trots att vi höll på att frysa ihjäl och snudd på svälta eftersom vår mat blåste bort. Men ute satt vi... :o).

Det följs av en liten tripp i egoknäpp med the stass of today i fokus, ett helt underbart skyltfönster med manlig ballerina och Odd Molly-lookbook a la höst 2011 som fick samsas med vin under ett försök att värma upp oss. Sedan blev det delad hemfärd, och min resa kryddades av pinuppan som bredde ut som på det lilla tågbordet. Eller kanske framförallt vetskapen om att hon bor på en sjal som är min, Cannes scarf, multi. Kärlek!

Ett ord som utan minsta tvekan även kan appliceras på den trion som kom och plockade upp mig vid tåget, La lovely familia.
Provningen kommer imorgon för nu säger den trötta tanten tack för idag. Kram!

8 kommentarer:

  1. Så mysigt med utepremiär! Tänker du är nöjd med Cannes, den är ljuvlig! :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Läcker ballerina;) Mysigt att kunna käka ute trots storm! Kram och god natt:)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon sötis!
    Härliga bilder i vårsolen o "la stada"!!
    Pricken över i-et på en lyckad dag är ju att mötas upp av sin älskade familj vid hemkomsten!
    KRAM
    (har mailat tillbaka..)

    SvaraRadera
  4. Härlig bild på maken och vovvarna!!!

    Ha en riktigt fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ni ser ut att ha haft en toppendag :-)
    Har du redan fått din sjal ? Ja jag väntar så jag håller på att bli blå i skallen....
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  6. Förstår att den måltiden blev lite gående bord ;)
    Härligt med en dag på stan.
    Och din La Familia är verkligen lovely.

    SvaraRadera
  7. Tack söta för era kommentarer. Take care! Kramar!

    SvaraRadera