Powered By Blogger

måndag 28 mars 2011

Jag har rensat lite igen - Sex Mollysar till salu

Sex Mollysar lyckades jag skrapa ihop i den här rensarsvängen. Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först. Jag är inte helt omöjlig med priserna, men skambud undanbedes!

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55:-, som Posten tar för rek. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum. Vill ni ha fler bilder eller undrar något mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag kan. Kram!

1 Silk market dress i storlek 2, normal i storlek. Köpt av en annan Odd Molly-bloggerska förra året i riktigt fint skick. Eftersom jag bara har använt den en gång så säljer jag den då den förtjänar ett bättre öde. Pris 950:- = SÅLD


2 Wunder halterneck, vintage powder i storlek 3 (passar mig som är en 2:a med dragning åt 3) från denna vårens kollektion. Köpt i butik nyligen men aldrig använd eftersom vi inte riktigt kommer överens. Tags finns och skickas med. Nypris: 1499:-. Pris 1200:- = SÅLD


3 Yarnbard cardigan, yellow i storlek 3. Passar även en 2:a. Aldrig använd, bara provad. Köpt på Freeport i Kungsbacka för 1536:- Tags finns och skickas med. Pris 950:-  


4 Hearted tunic, almost black storlek 2, normal i storlek. Köpt i en lokal butik och använd ett par gånger men den är i fint skick. Nypris runt 1500:- om jag inte minns helt fel. Pris 850:- = SÅLD


5 Hearted tunic, lite lila storlek 2, normal i storlek. Köpt på Sid & Sally. Använd ett par gånger men den är i bra skick. Tags finns och skickas med. Nypris runt 1500:- om jag inte minns helt fel. Pris 850:- = SÅLD


6 Suiteheart minidress, rouge i storlek 3, liten i storlek så den passar bäst en 2:a. Använd två gånger, köpt i en lokal butik. Tags finns och skickas med. Nypris 999:-. Pris 550:- = SÅLD

13 kommentarer:

  1. Så många fina du plockat ihop! Bra jobbat, jag vet ju hur svårt det är.. Håller själv på o fnular o funderar..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sicken jävla tur för min magra plånka att det är barnstorlekar på dina kläder;) Hade lätt kunnat köpt rubb och stubb annars! Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Å så sitter vi på händerna här...!

    Mycket fint du rensat ut- duktiga du!

    Det är dags för mig också att ta en djupdykning i garderoben igen...suck.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Inte för att vara dum, men tex "market silk dress" kan man ju få tag på mycket billigare på tradera. Jag köpte min -knappt använd- för 499 kr. 1250 kr känns lite väl mycket då...
    / Hanna

    SvaraRadera
  5. L8: I will mail you soon. Kram!

    Annelie: ja det är ett ständigt velande. Bestämmer mig, ändrar mig och så håller det på... blir väl snart galen på riktigt... ;o) Kram!

    Lillis: :o) Kram!

    Linda: haha... barnstorlekar... svullotanten här skrattar... ;o) Kram!

    Forbid Me Not: ja man behöver ju det ibland trots att det tar emot... :o( Lycka till med din rensning. Kram!

    Hanna: jag har ingen lust att skänka bort fina plagg som jag har betalt mer för själv, men kanske är just den lite för dyr... hmmm... 499:- finns inte på kartan, så grattis till dig, men ja, jag sänker den en smula i alla fall... :o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag är intresserad av Market slip dress/ mvh Anna H

    SvaraRadera
  7. Hanna,
    det är för tråkigt hur maknaden har blivit på just T. Där har vi seriösa kämpat på under flera års tid. överexponering o kopiemarknaden har gjort att vi många gånger mer eller mindre får skänka våra dyrgripar på T. Köpare har ju blivit extremt snåla o fösiktiga pga av detta.
    Sorgligt..

    SvaraRadera
  8. Hej. Vad du är duktig på att rensa. Synd att vi inte har samma storlek.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hanna och Annelie:
    När jag läser funderar jag lite på Binas Odd Mollyforum. Där borde vi väl kunna få bättre betalt om vi får igång det?
    Finns här:
    http://everydaymolly.forum24.se/

    Josanne: Förlåt att jag kapar inlägget =)
    Nej jag vill inte heller sälja saker för billigt. Min Grandma fattades 100 spänn till reservationspris så nä då får den hellre stanna ett tag till.

    SvaraRadera
  10. Ja men det är ju riktigt! Kan ju vara ett bra tips faktiskt!
    Å andra sidan..så är det ju väldigt kul att fynda! Så det är ju bara att gratulera Hanna!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jaha, jag gjorde ett superfynd alltså? Vad glad jag blir :-) (men tycker lite synd om säljaren då).
    / Hanna

    SvaraRadera