Powered By Blogger

fredag 25 mars 2011

Dagens – när nyllet inte håller måttet & bra inlägg

Skitigt hår och fetflottigt nylle. Blekglåmig och allmänt ful. Så glad jag är att det finns ett Photoshop där man till exempel kan halshugga sig själv sådana ovälkomna dagar innan man slungar ut en bild på sin aktuella outfit. Som idag:


Nu lagar jag finmat, ackompanjerat av gott rödvin och umgänge med la familia så jag kommer inte att tjata ihjäl era skallar med en massa mer svammel denna fredag. Däremot vill jag tipsa om ett bra och riktigt tänkvärt inlägg hos Katinka nu ikväll, om en sak jag själv har tänkt ganska mycket på de senaste dagarna. Ni hittar det genom att klicka här. Imorgon får ni mina tankar i frågan. Så om ni vill så ses vi då igen. Ha en fin kväll! Kram & god natt så småningom!

4 kommentarer:

  1. Ja det är toppen att man kan redigera när man vill. =)
    Såg din kommentar och sambon hälsar och blev jätteglad! Tura it is! =)

    SvaraRadera
  2. Tycker du har ett fint ansikt och det är roligt att få se tjejen bakom den skarpaste bloggen. Ha inte så stora krav på dig själv. Du duger och är alskad som du är! Önskar dig en underbar helg! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Haahhhaa, du är ju fin jämt! Kan inte tro att någon annan än du själv skulle sett allt det :-)
    Kram toka!

    SvaraRadera
  4. Tack för era kommentarer söta ni! Ha en fin dag. Kramar!

    SvaraRadera