Powered By Blogger

måndag 7 mars 2011

En efterlysning och ett tips

Caroline är på jakt efter en sidenklänning från Burn baby burn tiden, som vi båda tror kan heta Silk market dress?
Den ser i alla fall ut såhär, och ska vara i samma färgsättning som på bilden:


Hon söker den i storlek 1 eller 2, så om du har en att sälja så blir hon superglad om du mailar henne på calmkvist@gmail.com.
Sedan har jag ett tips till alla som är på jakt efter Nymph dress i multi i storlek 2.


Den finns på Tradera, ni kommer direkt till auktionen om ni klickar här. Säljaren är en tjej som jag känner till mycket väl och därför kan jag garantera att hon är hundra procent kanonbra, ärlig, seriös och allt det där! Kram för nu vänner!

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Har mailat dig.
    Den vackra skapelsen har jag lagt bud på och skulle gärna ha den men nu fick jag just hem en sidenskapelse via Dr. Molly och vann en wrap på Tradera igår...så det blir nog att någon annan tar hem vinsten.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är som tipsar om min auktion!! Det är ju som bekant inte helt lätt göra sig av med sina kära Mollysar..sitter hårt inne!
    Tack söta Josanne!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsa

    Josanne > Har din veninde set at www.madsogmille.dk sælger en ny-produktionen af kjolen, som hun søger?

    Annelie > Jeg vil gerne købe din kjole, men på Tradera står der at du kender sender indenfor Sverige. Er det rigtigt?

    KRAM :)

    SvaraRadera
  4. Annette; tyvärr kan jag inte ändra på det under pågående auktion!! Ledsen för det! Önskar du kunde det..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Annette; Har mailat dig o gjort ett tillägg i auktionen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Eva: jag känner igen det där, man tänker en sak men hux flux har andra redan trängt sig förbi och skuttat in i en Mollyrob... skum företelse eftersom man inte alltid hänger med i svängarna själv... :o) Jag har haft mailstrul, har läst men inte kunnat svara, gör ett nytt försök idag. Kram!

    Annelie: ja jag vet ju själv hur svårt det är att sälja av så då tänkte jag, när jag såg att det var din auktion, att du i alla fall ska få riktigt bra betalt för den... ;o) Ville inte sätta ut ditt namn här om det inte var okej... Håller tummarna att den går dyrt... ;o) Kram!

    Annette: tack för tipset! Och jag ser att du och Annelie har fått kontakt. Bra. Kram!

    SvaraRadera
  7. Tror den kommer ut i nyproduktion till sommaren! Har sett bilder på den hos norska och svenska mollyförhandlare. Har dock inte frågat något mer om den och vet inte om det är exakt den färgställningen!

    SvaraRadera