Powered By Blogger

fredag 18 mars 2011

Dagens – de tvära kasten mellan yta och djup

Det känns egentligen så jäkla ytligt och fjuttigt att hysta av mina bilder på dagens outfit här och nu. För jag blev så berörd av Dr Mollys senaste inlägg.
Kanske lite extra för att idag har varit en sådan dag som jag har saknat min Bosse katt så sjukt mycket att det gör ont i hela kroppen. Och djupt in i själen.

Hans ljuslykta brinner för det mesta här hos oss, men nu har den fått sällskap av en till. Som är för alla dem som förtjänade ett bättre öde...
Men samtidigt så är det väl de tvära kasten mellan yta och djup som gör att vi orkar gå upp ännu en morgon, göra det vi ska och måste, det vi vill och kan. Det som får oss att reflektera, tänka efter och förhoppningsvis inse att båda delarna tillhör livet... Utan att det ena någonsin ersätter det andra.

Så därför slänger jag ut mina dagensbilder i alla fall. Tillsammans med en hel hop av kramar till er som vill ha dem... Vi ses igen imorgon om ni vill. Take care!



















12 kommentarer:

  1. Det är nog de tvära kasten som *är* livet tänker jag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kloka ord! Tack för kramarna och kramar tillbaka! Ha en riktigt bra helg

    SvaraRadera
  3. Kärlek & respekt. Och en hop lördagskramar till er goa brudar!

    SvaraRadera
  4. Den väskan är verkligen super snygg!!! Funderar också på den, har sett den på ett ställe :)

    SvaraRadera
  5. Odd me: jag älskar den! Passar inte till så himla mycket jag har gentligen eftersom jag mest drar åt silverhållet men det tänker jag strunta blankt i... :o)Så mitt tips är att slå till om du är sugen på den, lite kul att den inte finns på så många ställen heller för då kommer den ju inte att finnas på var och varannan människa... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Är också en silver människa men nu har jag börjat blanda :) Får nog se om den finns kvar :)) Kram!

    SvaraRadera
  7. Odd me: jag håller tummarna! Kram igen!

    SvaraRadera
  8. Yes!! Nu är den hemklickad :)) Tack för inspirationen! Kram!

    SvaraRadera
  9. Odd me: skoj, hoppas du gillar den lika mycket som jag gör. Visa gärna hos dig när du får den. Kram!

    SvaraRadera