Powered By Blogger

torsdag 31 mars 2011

Naimiez både efterlyser och säljer

Hej hopp nu var jag här igen... För jag fick nämligen ett mail av vännen Naimiez som undrade var jag har köpt min Rock-a-fellow silk slip dress, vintage berry.


Det eftersom hon själv är på jakt efter den, i storlek 3, men inte kan hitta den någonstans... Min anlände hit via AjaBaja men där finns den inte kvar och vi kan inte heller hitta den trots en gedigen skanning på webshopsfältet... Så därför undrar vi nu om det är någon som kan tänkas veta var den finns och i så fall har lust att avslöja det?... :o) Och när ändå Naimiez är på tråden här så har hon även lite Mollysar ute till försäljning i sin egen blogg, bland annat den här:


Emb bikette denim jacket, vintage denim, i storlek 2, med pinuppan från denna vårens Odd Molly-kollektion. Ni hittar den och två andra till salu-Mollysar om ni klickar här. Kram från oss båda! Och med det sagt; Tack för idag och godnatt!

4 kommentarer:

  1. Has your friend tried emailing Odd Molly direct, as when I can't get hold of something I like (like the tank version of this slip) I contacted them, and they gave me a list of suppliers that had purchased the item from them, so I found it very easily then!

    Best of luck, they usually reply very quickly!

    Mxx

    SvaraRadera
  2. Ooh, just found it for you here!

    http://www.fifiwilson.com/odd-molly-vintage-berry-silk-dress-p-719.html

    It's a UK site and very good indeed, as I've used them a few times!

    Lycka til!

    Mxx

    SvaraRadera
  3. Godkväll! Jag fick tag i en i Odd Mollybutiken i stockholm. De skickar också om man vill..
    Hoppas att det lyckas..
    kram och gonatt

    SvaraRadera
  4. Tackar för tipsen! Kramar!

    SvaraRadera