Powered By Blogger

fredag 1 april 2011

Efterlysning & kanske en dröm i hamn idag?

Med risk att vara tjatig och dödstrist så har jag en efterlysning till som jag kastar ut här och nu. Det är en kompis som är på hårdjakt efter denna Molly-goding:


Silk Sleeveless i lilac från kollektionen Burn baby burn och det är en i storlek 2 som hon är ute efter. Om du har den att sälja så får du väldans gärna skriva en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Tack tack!

För egen del så hoppas jag vara med en av mina allra mesta dröm-Mollysar innan dagen är till ända... :o) Jag pratar om min mission som jag hintade om i förrgår och otroligt nog ser det just nu ut som att jag ska lyckas ro den i hamn... håll gärna tummarna... så lovar jag att avslöja hela storyn ikväll... Okej? :o)

Hoppas ni får en riktigt bra fredag! Var rädda om er själva och varandra. Kram!

7 kommentarer:

  1. Hoppas vi får se dig med största leendet i kväll :)
    Massa kram

    SvaraRadera
  2. Frösötös: ...;o) Massa grattis på din födelsedag snygging! Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår att det går i lås:) Kram!

    SvaraRadera
  4. JAG ÄR NYFIKEN!!!
    :)
    kram kram kram

    SvaraRadera
  5. Spännande.... :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas drömmen går i lås fast det är 1 april =)
    Väntar med spänning

    SvaraRadera
  7. Snart, snart... promise! Kramar!

    SvaraRadera