Powered By Blogger

fredag 22 april 2011

9 år och såld på något helt nytt

Nu vet ju jag också att jag själv har klassat in den här bloggen i Mollyfacket och inte i djurriket. Men jag kan ändå inte låta bli att steppa över dit på en liten utflykt här och nu.
För det är ganska häftigt när ens 9 år gamla katt plötsligt upptäcker något helt nytt som hon blir helt fascinerad av och totalt såld på. Så här har ni Noima katt...





















































... och vattenkranen. Och efter den sejouren så ser halva köket mer ut som ett badhus och missen själv är genomblöt. Och trots att kranen är stängd nu så ligger hon på diskbänken och fånstirrar på den.
Nu ska jag, mr Make och vovveligan strax iväg på en grej som jag inte kan skriva om här i förväg, men ni får veta sedan. Sköt om er därute. Kram kram!

9 kommentarer:

  1. Söt,söt som socker!=) Min misse har en crush på badkarskranen!;D

    Påskkram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Åååå jättesööööt!!! :-)
    Två tjejer här ler gott och du lyfte precis humörskalan med ett antal poäng....
    Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  3. Så sött! Kranen är en underskattad underhållare för katter!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Min Realda var lika fascinerad av vatten. Hon kunde sitta hur länge som helst och se den spännande filmen "Vattnet rinner".
    Så jag tror det är det hon gör i katthimlen =)

    OK? Nu blev jag ju inte det minsta nyfiken; nähä då... ;)

    SvaraRadera
  5. Himmel sicken sötnos!! Kul o studera olika djur o olika beteenden!
    Önskar en fortsatt skön o lugn (kommer du väl ihåg..) långfredag!
    Undrar förstås vad ni nu hittat på..
    Shivers blouse är given hemma hos dig, snyggt!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Tack för era fina kommentarer! De gjorde mig glad! Massa kram!

    SvaraRadera
  7. Åh underbart! Katter och vatten är ett kapitel för sig, så sött.
    Du är jättefin i din Shivers!
    Kram

    SvaraRadera