Powered By Blogger

fredag 15 april 2011

Fotoutmaning – Dag 6: toalettinredning

Joråsåatt... OS i fulaste toalett, här har du mig, en given kandidat... Som därför egentligen inte alls hör hemma under rubriken Så här har jag inrett min toalett. Det finns ju liksom ingen inredning att prata om...
Men eftersom det är dagens uppgift i fotoutmaningen så är det bara att gilla läget och visa upp den nakna sanningen. Och jag lovar, det är min toalett, jag har INTE smugit mig in på någon förlegad institution och tagit bilderna...
Dock är det lite kalare än normalt eftersom finhanddukarna och den matchande badrumsmattan åkte bums i tvätten när jag röjde runt och städade igårkväll...





















































Ja vad kan man säga... tidningskorgen och tavlorna, som är egentagna foton, har mest bara hamnat där eftersom det inte riktigt fanns plats för dem någon annanstans... Och så är det med det liksom...
Nu ska jag hojta in i duschen (som alltså inte finns inne på toaletten utan i ett annat litet rum bredvid köket, om ni undrar) för att sedan ta tåget till bigtown och leka med kamrat Lingon. Återkommer med rapport ikväll. Ha en fin dag! Kram!

9 kommentarer:

  1. Den var då inte alls ful! Riktigt snygg tycker jag med tidningsställ, tavlor och pappershållare! Du kvalificerar definitivt inte till OS :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med ! Å tidningar MÅSTE man ha på La toalett haha
    Ha en riktigt, riktigt mysig fredag, du & Lingonet :-)

    SvaraRadera
  3. Det ser ju jättefint ut! Kom o kika på mitt aprikosa 80-talsbadrum så ska du få se på fult :-D Fick censurera i dagens utmaning och baara köra detaljfoton.....
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad är det som är fult? Tycker det ser fint ut. Ha så trevligt med Lingonet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inte det minsta ful; vänta tills du får se vårt minibadrum...
    Vilket dröjer lite idag pga sjukt barn och sånt.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Ett drömbadrum enligt mig, du skulle se mitt!!
    Mitt prästgårdsbadrum har långt till din status, men en julgransmatta hänger på väggen.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Vad söta ni är! Jag har alltid tyckt att vår toalett mest påminner om rena rama depressionsinstitutionen... :o) Kram på er!!!

    SvaraRadera
  8. Inte alls fult! Och man behöver inte vara rädd för att pappret ska ta slut heller som hos vissa haha :-D

    SvaraRadera
  9. Hoffsan. haha, nä det är faktiskt en sån skräck jag har... har varit med om flera gånger att man varit hemma hos någon, gått på toaletten och så har pappret varit slut... ångest i kubik, som de få som kommer hit i alla fall ska behöva slippa... :o) Kram!

    SvaraRadera