Powered By Blogger

söndag 3 april 2011

Två lotterier – med sista chansen idag

Glöm inte att rycka en lott för att få chans på en av pocketböckerna som jag lottar ut. Ni kommer direkt till tävlingen, som är öppen till klockan 19.00 ikväll, om ni klickar här. De tre vinnarna dras direkt då och meddelas här strax efter.


Fyra timmar tidigare, klockan 15.00 idag stänger Nadia, som har den fina bloggen Cake of Joy, sin tävling där man har chans att kamma hem ett superläckert cupecake-kit. Missa inte det, ni hamnar där på en gång genom att klicka här. Hoppas ni får en superbra dag! Var rädda om er! Kärlek & respekt!

4 kommentarer:

  1. Bra tävling att lotta ut böcker! Tyvärr har jag alla tre redan så därför struntar jag i att ta en lott. Det är bättre att någon som inte har dem får vinna. Mvh Ingela

    SvaraRadera
  2. Ingela: jag har ganska mycket böcker så kanske kommer det en ny bokutlottning så småningom och då kan vi ju hoppas att det finns någon du inte har... :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Å jag har haft bloggstopp så jag missade utlottningen ;-)

    SvaraRadera
  4. Johanssonskan: ja så går det när man sviker oss här i Mollylandia... ;o) Kram snyggo!

    SvaraRadera