Powered By Blogger

fredag 22 april 2011

12 menlösa knäpp under 45 minuter promenix

Fråga mig inte varför för det har jag inget svar på. Men jag tog en hop bilder när vi promenixade hem från Residence Svärföräldrarna idag.
Och fråga mig inte heller varför jag prånglar ut dem här eftersom ni i så fall lär få stå utan svar även på den. Men så är det i alla fall, att det kommer ett gäng helt komplett ogenomtänkta och förmodligen totalt menlösa kameraknäpp nu:








































































































Mitt enda försvar till att ni får stå ut med dessa poänglösheter i fotoform är att jag börjar tycka att det är skitkul att ta bilder igen.
För ett knappt decennium sedan var det mitt liv, därefter kom jobbet från helvetet in i bilden och dödade glädjen. Och nu när det har börjat poppa upp igen så ser jag tydligen inga kvalitativa gränser...
Så hojta gärna om ni spyr på mitt kamerahärjande. Något man däremot inte mår det minsta illa av är Big Brother, och nu är det dags att titta in i huset igen.
Så jag kastar mig över la television och säger därför hej, kram & gonatt för idag!

8 kommentarer:

  1. Hej! Önskar dig en härlig Påsk!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Men halloj där! Det där var ju så absolut inga menlösa knäpp!!! Men det verkar ju inte som du behöver tänka alls ändå för du knäpper så jäkla bra bilder tagna ur sekunderna där du bara är. Perspektiv. Lek med ljus. Färger. Miljö. Skitbra!!! Som jag sagt förut så har du verkligen det där ÖGAT som behövs. Det som gör skillnad. Så roligt att du börjat njuta knäppandet igen då. Jag vet inte med alla andra, men jag vill se mer!!!! Definitivt.... :-) Du behöver absolut inte ursäkta dig själv och att dungar massor bilder. Det är din blogg så du bestämmer. Jag fullkomligt älskar att se det du har för dig. Keep it up!
    Glad påskkram/Tina

    SvaraRadera
  3. Fina bilder vännen. Jag blir inspirerad av dina foton, gillar den med blå bilen och gula huset.
    Idag var jag ute i skogen och tog 149 bilder, det blev lite väl mycket men det var ett kul äventyr.

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och kul att titta på! Skönt att du fått tillbaka fotoglädjen igen. Älskar att titta på dina promenixbilder :)
    Försökte kommentera din kattbild i går men det ville inte min dator :( Vad jag ville säga var att min Gamla Maja har börjat att leka och busa som en lite kattunge igen på äldre dar och hon har också börjat spana in vattenkranen. De andra katterna dricker helst bara där :) Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Tycker det är jättekul med dina bilder och härligt att du tycker det är roligt igen.
    Jag är själv novis på fotograferande men sitter ofta och analysera komposition och perspektiv hos dig och Lingonberrie tex för att försöka lära mig ta bättre bilder. En bild säger mer än tusen ord ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag tycker om dina bilder och den lilla blå bubblan ger mig minnen av sol och sommar eller om det var vinter och ingen fungerande värme.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Thank you darlings vad snälla ni är!!! Och det lär säkert bli en massa fler bilder här framöver eftersom det är så förbaskat kul att ta dem. Alltid med min Iphone för jag är inte riktigt där än med att börja släpa runt på en kamera. Märkte dock igår att det är skitsvårt att se på skärmen vad man egentligen tar bild på när det är en massa solsken. Så därför blir det som det blir liksom. Ha en superfin påskafton! Kram på er!

    SvaraRadera
  8. Älskar dina bilder. Det säger bara klick :-)

    SvaraRadera