Powered By Blogger

fredag 1 april 2011

Hemma från utflykt med min mission i hamn... :o)

Då var jag precis hemkommen från en dagsutflykt med mr Make. En eskapad som har innefattat såväl besök i Mollybutik som strosande i specifika storstadsomgivningar. Vi har varit i Köpenhamn, och ja, min mission gick i hamn – dröm-Mollyn är min! Tjohooo vad jag är skitglad!!! Men eftersom jag vill berätta med bilder till så ska jag bara fixa dem först och samtidigt röra ihop någonslags käk. Sen får ni hela storyn, om ni vill ha den... Promise! Till dess ett bildbevis på påsen som bland annat innehåller mitt kap. Och en dagens. Kram!


11 kommentarer:

  1. Oj, spännande att få se ditt drömplagg. Väntar.

    SvaraRadera
  2. Spännande! Vad nyfiken jag blir :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Spännande värre. Är det kappan du provade förra gången du var i Köpenhamn tro?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart att du rodde hem den:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Johoo! Grattis vännen!

    kramar och åh vad härligt det ska bli att se bilder!

    SvaraRadera
  6. Grattis snygging - förstår att du hoppar å skuttar ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad kan detta vara - nyfiken! Sitter här och väntar i spänning tills det är dags för avslöjande :-)
    Kram, kram

    SvaraRadera
  8. Nyfiken så jag spricker!

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Hoppas, hoppas på drömkappan!

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Ska bli kul att se och oavsett vad du köpt är jag glad för din skull!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Kramar underbara ni! Fy fan vad ni är bäst, hoppas att ni vet det!

    SvaraRadera