Powered By Blogger

tisdag 19 april 2011

Nu även medsläpade på riktigt

Nu nöjer jag mig inte längre med att tvinga med er ut på båtturer via bilder här i bloggen. Nädå, det nya är att även få med fina Mollysystrar till sjöss på riktigt...




































Japp, darlingkamrat Helen var min sjöfararkollega för kvällen. Det var även hennes make som fyller jämt idag, och såklart släpades även min mr Make med. Kanontrevligaste sällskapet, god och mycket mat och dryck och en hel massa babbel. En helt lovely kväll helt enkelt, tack fina ni!!! Men nu är jag så trött att ögonen far runt som pingpongbollar i skallen.
Därför stänger jag ner fabriken här för natten nu med en stor kram till er alla!

10 kommentarer:

  1. Tack för igår =) Litet pingpong här ännu, M;yra vaknade 0530 *gäääääääsp*

    SvaraRadera
  2. Tack själva för en förtjusande kväll!
    Det får vi göra om snart så vi inte väntar tills nästa gång nån fyller jämt ;)
    Fast jag tror vi lägger till hotell då så vi slipper gå upp tiden ovan...

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad fina ni är! Bilden på er två tillsammans är helt underbar tycker jag! Kram från Monika

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar kväll! Det var ni värda! Tjing!

    SvaraRadera
  5. Lingon: thank you darling! Kram!

    Helen: ja det var en riktigt najs kväll!!! Det finns ju annars ”någon” som fyller något med 5 på slutet om lite drygt en månad... ;o) Kram!

    Monika: tacktack för snälla ord! Kram!

    L8: ja vi var nog faktiskt ganska värda det! :o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Fyller du 35 år om en månad :0

    SvaraRadera
  7. L8: hmmm... jag hade för mig att det var 25 men jag kan ju ha räknat lite fel... ;o) Take care snyggo!

    SvaraRadera
  8. Så otroligt snygg du är i din kombo. Gillar dina nya primeboots!

    Kram
    Charlotte i Borlänge

    SvaraRadera
  9. Charlotte: tack, vad snäll du är! Blir glad! Kram!

    SvaraRadera