Powered By Blogger

onsdag 6 april 2011

Dagens – som har hamnat lite snett och fel

Jag gjorde det oerhörda dum-misstaget idag att jag glömde att dokumentera min ”utestass”... Inte riktigt klokt ju... ;o) Men ni behöver inte vara ledsna för ni blir inte utan, som kompensation placerade jag nämligen istället min nuvarande hemmafixarkostym framför spegeln och knäppte av den här Iphone-bilden:


Haha... ser ni att 327:an sitter helt galet illa? Jag får väl skylla det på min extrema effektivitet; jag far omkring med städredskapen i ett så enormt högt tempo att kläderna hamnar lite snett och fel på kroppen... ;o) Hej hopp & Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej Hopp och kram tillbaka!
    Miss U
    kram

    SvaraRadera
  2. Kom hit och städa med;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Hej på er snyggosar... tyvärr har Städtjänst stängt för resten av året.. ;o) KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Jag är nog också lite sned för det ser inte jag =)

    SvaraRadera